به گزارش پایگاه خبری ربیع،حساب کاربری آنر در Weibo تیزری از محصول از آینده این شرکت منتشر کرد. بر اساس این تیزر آنر ۷C در هفته آینده معرفی خواهد شد. این تیزر استفاده از دوربین دوگانه و نمایشگر ۵.۹۹ اینچی در این دستگاه را تایید می کند. آنر ۷C به تازگی موفق شده تاییدیه TENAA را دریافت کند (بررسی آنر ۷X به روایت ویدیو: میان رده ای برای نسل جوان).

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط TENAA نمایشگر این گوشی هوشمند دارای رزولوشن اچ دی پلاس بوده و از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می برد. این دستگاه به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. آنر ۷C در رنگ های مشکی، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که نسخه دیگری از این دستگاه مجهز به ۴ گیگابایت رم نیز معرفی شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند به شیشه محافظ ۲.۵D مجهز می شود. هواوی سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۰ را برای آنر ۷C در نظر گرفته است. انتظار می رود قدرت این محصول را پردازنده Kirin سری ۶۰۰ تامین کند.

همانطور که در این تیزر مشخص شده این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. رزولوشن این دوربین ها ۱۳ و ۲ مگاپیکسل بوده و در بخش جلویی آنر ۷C نیز از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

همانند بسیاری از محصولات برند آنر سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی آنر ۷C قرار گرفته است. گزارشات گذشته به استفاده از باتری غیر قابل تعویض ۲۹۰۰ میلی آمپری در این محصول اشاره کرده بودند.

در لیست TENAA ابعاد این دستگاه برابر با ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی متر ذکر شده بود که نشان از ضخامت کم این میان رده دارد. وزن این دستگاه ۱۶۴ گرم ذکر شده است.