استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 794641
شنبه - 19 مرداد 1398 - 21:12

آموزش مهارت‌های اجتماعی هدف اعزام‌های ورزشی دانش آموزان است

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در حاشیه اعزام تیم‌های دانش آموزان دختر استان گفت: هدف اعزام دانش آموزان به اردوهای ورزشی آموزش مهارت‌های اجتماعی است.

آموزش مهارت‌های اجتماعی هدف اعزام‌های ورزشی دانش آموزان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی،  مهدی خطیب زاده اظهار کرد: تیم هندبال دانش آموزان دختر متوسطه اول استان برای حضور در مسابقات کشوری به اصفهان اعزام شد و استعدادیابان فدراسیون هندبال در این مسابقات حضور دارند تا افراد مستعد را شناسایی نمایند.

وی افزود: پیرو اعزام‌های هرساله، از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه تیم‌های ورزشی را به مسابقات اعزام می‌کنیم.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ادامه داد: تیم‌های فوتسال پسران متوسطه ۱ و والیبال متوسطه دوم نیز برای حضور در مسابقات کشوری به اردبیل اعزام‌شده‌اند و تیم‌های تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون نیز به شهرستان رامسر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های هندبال دختران به همراه  تیم تنیس روی میز و والیبال به استانهای اصفهان و سمنان اعزام می‌شوند و همچنین در اواخر مردادماه نیز تیم‌های دو و میدانی و شنای دختران به شهرکرد اعزام خواهند شد.

خطیب زاده تصریح کرد: رویکرد اصلی از اعزام‌ها بحث آموزش‌های مهارت‌های اجتماعی در قالب اردوهای ورزشی، کشف و معرفی استعدادها است.

وی گفت: توسعه ورزش آموزشگاهی زمینه‌ساز توسعه ورزش‌های همگانی است و توسعه ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز ورزش قهرمانی می‌باشد و توسعه ورزش قهرمانی نیز زمینه‌ساز توسعه ورزش حرفه‌ای است.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در پایان افزود: برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و مدل‌های توسعه ورزشی  در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  و ارتقای مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان است.

انتهای پیام/