استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 751739
پنجشنبه - 6 تیر 1398 - 17:25

آموزش رقص و پای‌کوبی در کودکستان‌ها الهام گرفته از غرب است

نائب رئیس جامعه مدرسین با اشاره به ورود نفوذی‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان برای تأثیر بر فرهنگ جامعه گفت: آموزش رقص و پای‌کوبی در کودکستان‌ها الهام گرفته از غرب و کار نفوذی‌ها است.

آموزش رقص و پای‌کوبی در کودکستان‌ها الهام گرفته از غرب است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ،آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم محوری هفته حقوق بشری آمریکایی در بجنورد با اشاره به اهمیت بصیرت و آگاهی در یک جامعه اظهار کرد:  یکی از اساسی‌ترین شاخص‌های رشد و کمال یک جامعه بصیرت، هوشیاری و آگاهی است.

وی غوغا سالاری، موج‌آفرینی و جوسازی در جامعه دینی را مردود دانست و افزود: در یک جامعه دین‌دار و خداباور بصیرت و آگاهی باید وجود داشته باشد و فراخوان‌ها بر اساس بصیرت باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین فاجعه ۷ تیرماه و به شهادت رساندن یاران انقلاب را در مسیر اهمیت دشمن‌شناسی عنوان کرد و گفت:  دشمن‌شناسی مسئله‌ای اصلی است که باید به آن توجه کرد و باید بر هر دو بخش دشمن آشکار و پنهان در جامعه توجه داشت.

وی وجود دشمن پنهان در میان مردم را دارای خطر بیشتری عنوان کرد و افزود:  دو نوع مشکل است که مشکل مبارزه با این دشمن است که هر جا شناختیم و مبارزه شود و مشکل دیگر اساسی است چون پنهان است و نفوذی این دشمن در بین جبهه خودی اغواگری می‌کند و فریب می‌دهد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: بخشی از جامعه که حتی آگاهی‌هایی دارند اما به‌صورت ناخواسته در دامن این دشمنان پنهان می‌افتند.

وی حادثه ۷ تیرماه را نمودی از نفوذ دشمنان پنهان به دستگاه حاکمیت عنوان کرد و افزود: حادثه ۷ تیر دقیقاً دشمن نوع دوم بود و نشانی از نفوذ در بالاترین ارکان نظام اسلامی در دستگاه قضایی و تصمیم‌گیرندگان بود.

حسینی بوشهری با تأکید بر خطر نفوذی‌ها و گوشزدهای رهبر انقلاب نسبت به این افراد گفت: نفوذی‌ها در قالب مؤمنان و افراد مقدس و خودی‌ها جلوه می‌کنند  و ضربه‌ای کاری‌تر از دشمنان آشکار را به جامعه اسلامی وارد می‌کنند.

وی صلابت امام و اقتدار ملتی را عاملی در برآر ضربات منافقین به‌نظام و کشور عنوان و تأکید کرد: دشمنان از نگاه قرآن علیه اسلام به دسته‌های گوناگون تقسیم‌شده که شیطان، کفار، یهود و منافقین هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری کفار را در آغوش بیگانگان عنوان کرد و افزود: یهودیان نیز به‌عنوان دشمن مسلمانان و اسلام در پی معامله قرن بودند که دستشان از این اقدام کوتاه شد.

وی منافقین را به‌عنوان دسته‌ای دیگر از دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بیگانه ستیزی و ولایت ستیزی ازجمله ویژگی‌های منافقان است که از ابتدای انقلاب با این نگاه اقدام می‌کردند.

حسینی بوشهری نفوذی‌ها را الهام گرفته از غرب عنوان کرد و افزود: کارگزاران انقلاب اسلامی از اول انقلاب ضربات متعددی از نفوذی‌ها خورده‌اند.

وی در انتها از برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری دشمن علیه انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: به‌عنوان‌مثال در برخی از  کودکستان‌ها به‌جای آموزش مسائل دینی و با الهام گرفتن از مکتب غرب به رقص و پای‌کوبی می‌پردازند و آموزش می‌دهند که خبر از وجود نفوذی‌ها می‌دهد.

انتهای پیام/