آموزش تکنیک‌های سوژه‌یابی در قالب یک کارگاه

فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خبرگزاری ایسنا، کارگاه آموزشی سوژه یابی را با حضور فریدون صدیقی در اصفهان برگزار می‌کند.

آموزش تکنیک‌های سوژه‌یابی در قالب یک کارگاه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خبرگزاری ایسنا، کارگاه آموزشی سوژه یابی را با حضور فریدون صدیقی در اصفهان برگزار می‌کند. کارگاه آموزشی تکنیک‌های سوژه یابی به معرفی روش‌های اصول یافتن سوژه خوب، چگونگی انتشار یک سوژه در رسانه، همچنین تجربه‌های ماندگار روزنامه نگاری فریدون صدیقی می‌پردازد.

این کارگاه آموزشی، پنج شنبه- ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۸: ۳۰ الی ۱۵: ۳۰ در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. فریدون صدیقی با سابقه حدود ۴۷ ساله در تاریخ روزنامه نگاری ایران در شکل‌گیری و حیات ده‌ها روزنامه و مجله نقش داشته است. وی کار روزنامه نگاری را از روزنامه کیهان آغاز کرد و ۲۶ سال در کیهان به عنوان خبرنگار، گزارشگر، دبیر گروه، عضو شورای سردبیری و عضو شورای تیتر مشغول به کار بود. صدیقی پس از آن عضو شورای سردبیری روزنامه انتخاب شد و تا پایان کار روزنامه در آنجا مشغول بود. سپس در سمت سردبیر به روزنامه هموطن‌سلام رفت و پس از تعطیلی این روزنامه به روزنامه همشهری به عنوان معاون سردبیر پیوست.