حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 474723
شنبه - 21 مهر 1397 - 17:20
نماینده بعثه رهبری در عراق:

آمریکا و منافقان به دنبال مخدوش کردن مراسم اربعین هستند

نماینده بعثه رهبری در عراق با اشاره به اینکه امروز آمریکا، وهابیت و منافقان به شدت دنبال مخدوش کردن مراسم اربعین هستند، گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین به کوری چشم دشمنان اسلام، امسال بسیار باشکوه برگزار می‌شود.

آمریکا و منافقان به دنبال مخدوش کردن مراسم اربعین هستند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نجفی روحانی نماینده بعثه رهبر معظم انقلاب در عراق در گردهماییدانشجویان با اشاره به جایگاه ولایت و ولایت‌مداری آن را رکن بسیار مهم اسلام خواند و موجب عزت و عظمت مسلمانان دانست و گفت: مراسم پیاده روی اربعین لبیک به ندای امام حسین (ع) است. مراسم پیاده روی اربعین به کوری چشم دشمنان اسلام امسال بسیار باشکوه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:در جریان عاشورا عده‌ای ولایت‌مدار شدند و تا سرحد ایثار جان از امام خود اطاعت کردند و در مقابل عده‌ای دیگر از مسلمان نماهای کوردل با امام زمان جنگیدند و در زمره ولایت ستیزان قرار گرفتند و عذاب اخروی را برای خود خریدند.

نماینده بعثه رهبری در عراق مراسم اربعین را بسیار مهم و موج آفرین خواند و افزود: در تاریخ بشریت و در سراسر جهان چنین مراسمی که از روی عشق و ارادت صورت می‌گیرد، وجود ندارد. حماسه اربعین نقش بی‌نظیری در احیای اسلام ناب محمدی و عزت مسلمانان خواهد داشت.

حجت الاسلام نجفی روحانی با اشاره به حدیثی افزود: شرط قبولی اعمال ولایت است و ولایت اسلام را پویا و زنده نگه می‌دارد و ما باید از ولایت اطاعت کنیم و ولایت فقیه  نیز در طول ولایت تشریعی اهل بیت (ع) است.

نماینده بعثه رهبری با اشاره به کینه توزی دشمنان اسلام گفت: امروز آمریکا، وهابیت و منافقین به شدت دنبال مخدوش کردن مراسم اربعین هستند. لذا همه دوست داران اهل بیت (ع) باید ضمن هوشیاری کامل با اتحاد و انسجام به دنبال هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی و معرفتی باشند و بدون شک با عنایت خود سیدالشهدا (ع) امسال نیز مراسم پیاده روی اربعین هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/