استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 743124
دوشنبه - 27 خرداد 1398 - 17:47

آمریکا اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر / آیت‌الله حسینی بوشهری به خراسان شمالی سفر می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، آمریکا را اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان عنوان کرد و گفت: مراسم هفته حقوق بشر آمریکایی در خراسان شمالی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری در بجنورد برگزار می‌شود.

آمریکا اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر / آیت‌الله حسینی بوشهری به خراسان شمالی سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته حقوق بشر آمریکایی در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در استان اظهار کرد: آمریکا خود را مدعی حقوق بشر می‌داند ولی ازجمله ناقضین اصلی حقوق بشر در جهان است.

وی آمریکا را همواره در تاریخ خود در جنگ با سایر کشورها و ملت‌ها عنوان کرد و افزود: تمام جرم‌ها و جنایت‌های منطقه غرب آسیا به نحوی مربوط به آمریکا است و ردپایی از آنان در مواردی همچون داعش، طالبان و ایجاد رژیم صهیونیستی دیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه آمریکا برای دست یافتن به منافع خو دست به هر جنایتی می‌زند افزود: رسانه ملی، تریبون دارها و دانشگاه‌ها باید به تشریح ماهیت وجودی غرب بپردازند.

وی از کم‌کاری این دستگاه‌ها در راستای ارائه تصویر واقعی غرب و آمریکا به جوانان انتقاد کرد و گفت: تصاویر هالیوودی از دینای غرب در قاب رسانه ایجادشده اما فجایع و حقیقت بدون پرده آن دیده نمی‌شود.

سالاری همچنین دیدار رهبر انقلاب و نخست‌وزیر ژاپن را اوج عزت برای امت اسلام دانست و ادامه داد: مهلت دوماهه به اقدامات متقابل در برجام طی چندین روز آینده به‌پایان می‌رسد و امید است گام‌های بلندتری از سوی طرف ایرانی برداشته شود.

وی در انتها به جزییات برنامه محوری هفته حقوق بشر آمریکایی در استان اشاره کرد و گفت: این مراسم در روز ۶ تیرماه در مسجد انقلاب و با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/