استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 876873
جمعه - 17 آبان 1398 - 20:04

آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی برای ارائه خدمت به شهروندان و زائران در روزهای بارانی و برفی

تمام تاکسی‌های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در روزهای برفی و بارانی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی برای ارائه خدمت به شهروندان و زائران در روزهای بارانی و برفی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مرتضی عزتی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان تاکسیرانی قم، خوشبختانه طی روزهای بارانی اخیر مشکل کمبود تاکسی در خطوط و ایستگاههای تاکسی سطح شهر وجود نداشت.

وی درباره احتمال افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط برخی از تاکسیرانان در روزهای برفی و بارانی نیز، تصریح کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی و خطی در روزهای برفی و بارانی هیچ گونه تغییری نمی‌کند و سازمان با افزایش خودسرانه نرخ‌های غیر قانونی برخورد قانونی می کند.

عزتی با اشاره به این که بارش باران در سطح شهر، منجر به کندی تردد خودروها و تجمع مسافران در برخی از نقاط  می شود افزود: برای خدمات  رسانی بهتر  به  شهروندان و جلوگیری  از بروز برخی تخلفات احتمالی، اکیپ های گشت سازمان تاکسیرانی بر عملکرد تاکسی های گردشی و خطی  به صورت محسوس و نامحسوس نظارت دارند.

وی بابیان اینکه بازرسان کنترل و نظارت این سازمان برای نظارت بر کار تاکسی‌ها به‌طور سیار و ثابت در خطوط مبدأ و مقصد نظارت می‌کنند.بیان داشت: با تشدید نظارتهای بازرسان سازمان تاکسیرانی و تعامل با عوامل پلیس راهور ناجا شهر قم در روزهای برفی و بارانی، با تاکسی‌هایی که به صورت دربستی کار می‌کنند یا کرایه بیشتری از مسافران می‌گیرند برخورد می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد : خوشبختانه  رانندگان  زحمت  کش تاکسی همواره با تمام توان به شهروندان، خالصانه خدمات رسانی می کنند اما گاه شاهد آن هستیم که تعداد محدودی از رانندگان به ویژه به هنگام بارش برف و باران دربستی اقدام به جابه جایی مسافران می کنند که این مسأله  سبب  تجمع مسافران و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می شود، به همین دلیل گشت های نظارتی به طور دقیق بر عملکرد تاکسی ها نظارت خواهند کرد تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان و زائران گرامی صورت گیرد.

عزتی گفت: مسافران تاکسی در صورت مشاهده تخلف، می‌توانند کد ۴ رقمی درج شده روی تاکسی یا شماره پلاک خوردو را به  شماره پیامک  ۳۰۰۰۵۱۳۳ ارسال و یا با شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ تماس گرفته و تخلف را گزارش کنند.