استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم
کد خبر : 247992
شنبه - 19 اسفند 1396 - 15:03
خبرنگار: محمد توکلی

آماده واگذاری زمین به مالک جدید فرودگاه قم هستیم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص پروژه فرودگاه قم گفت: آماده واگذاری زمین به مالک جدید فرودگاه قم هستیم.

آماده واگذاری زمین به مالک جدید فرودگاه قم هستیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید محمدتقی سجادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که الان مسائل زیست محیطی به یک چالش تبدیل شده است، اظهار داشت: باید به چالش های زیست محیطی مانند افزایش گازهای گلخانه ای توجه ویژه ای شود.

مدیر کل منابع طبیعی افزود: در گام اول باید منابع طبیعی حفظ شود و مالکیت دولت تصویب شود.

سجادی در ادامه عنوان کرد: اجرای پروژه های کمربند حفاظتی است از دیگر برنامه های دولت برای احیا است که در واقع اجازه نمی دهد به عرصه های منابع طبیعی فشار وارد شود.

وی اجرای پروژه های ملی در استان قم را از جمله تهدیدات اساسی عنوان کرد و تصریح کرد: در استان قم پروژه های مهمی اجرا می شود اما بخشی از منافع این پروژه ها برای مردم قم نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم توسعه در منابع اجرای پروژه های نهال کاری و آبخیزداری را مهم و ضروری برشمرد و افزود: در بخش بهره برداری نیز برنامه های مختلفی اجرا شده که می توان این برنامه ها را گام بلندی در راستای حفظ منابع دانست.

وی در پایان افزود: منابع طبیعی در مجموع ۲ هزار ۹۵۰ هکتار زمین در این پروژه دارد که با مشخص شدن مالک جدید با طی مراحل قانونی واگذار خواهد کرد

انتهای پیام/