استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 677058
پنجشنبه - 8 فروردین 1398 - 02:44

آماده باش ستاد اسکان نوروزی تا پایان هشدارهای هواشناسی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از آماده باش ستاد اسکان خدمات سفر استان قم تا پایان هشدارهای هواشناسی بر اثر شدت بارندگی در روزهای اخیر خبر داد.

آماده باش ستاد اسکان نوروزی تا پایان هشدارهای هواشناسی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،حمید یزدانی امروز سه شنبه ۶ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: قبل از شروع بارندگی ها با توجه به هشدارهای هواشناسی، بنا به تصمیم کمیته اسکان و کمیته اجرایی خدمات سفر استان با تشکیل جلسه فوری با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نیز شهردار قبل از شروع بارندگی ها تدابیر جدی برای اسکان مسافران اتخاذ شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با تاکید براینکه با تمهیدات اندیشیده شده تا قبل از شروع بارندگی ها همه مسافران و زائران در اماکن و سالن های مسقف و ایمن اسکان داده شدند افزود: علاوه بر این موضوع ورودی های رودخانه نیز توسط شهرداری و نیروز انتظامی مسدود شد تا از بروز هرگونه خطری جلوگیری شود.

به گفته او، در کنار هدایت و اسکان مسافران به اماکن امن بازرسی های مستمر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران صورت می گیرد و با مجموع این اقدامات توانستیم موضوع اسکان مسافران و زائران به طور مطلوب مدیریت شود.

یزدانی با تاکید براینکه تا پایان زمان هشدار هواشناسی شرایط آماده باش اسکان زائران ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در ۴ ورودی استان پایگاه های هدایت و راهنمای مسافر برای اسکان حضور دارند تا از همان ابتدای ورود به مراکز اقامتی ایمن هدایت شوند.