استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 544658
دوشنبه - 5 آذر 1397 - 23:00
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی خبر داد

آماده‌باش فرمانداری‌های خراسان شمالی تا روز سه‌شنبه / جاده‌ها لغزنده اما ترافیک روان است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به وقوع بارندگی در شهرستان‌های خراسان شمالی گفت: فرمانداری‌های استان تا روز سه‌شنبه در حال آماده‌باش هستند.

آماده‌باش فرمانداری‌های خراسان شمالی تا روز سه‌شنبه / جاده‌ها لغزنده اما ترافیک روان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، جواد نظری  با اشاره به استقرار جبهه هوای سرد و بارندگی در خراسان شمالی اظهار کرد: فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تا روز سه‌شنبه در حال آماده‌باش هستند و تا در صورت نیاز و اعلام مرکز هواشناسی برای روزهای آینده نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص وقوع آب گرفتی و سیل در شهرستان‌های استان گفت: تاکنون گزارشی از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری مبنی بر ایجاد خسارت به زیرساخت‌ها به مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ارسال نشده و مشکل خاصی تا این لحظه در استان به وجود نیامده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی همچنین از وقوع سانحه رانندگی برای یک دستگاه تانکر سوخت‌رسان در روز شنبه گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه این تانکر خالی از محموله سوختی بوده و با اقدام مناسب راهداری و شرکت نفت این اتفاق نیز حل شد.

وی همچنین از وقوع مه گرفتگی در گردنه‌های محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ترافیک جاده‌ای در سطح استان روان و در جریان است و درراه ماندگی مسافران نیز در استان اتفاق نیفتاده است.

گفتنی است استان خراسان شمالی از روز جمعه پذیرای جبهه هوای سرد و پاییزی بوده که در بیشتر ساعت بارندگی شهرستان‌های این استان را تحت تأثیر قرار داده است.

انتهای پیام/