حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 865440
جمعه - 3 آبان 1398 - 23:17

آغاز پخش برنامه «دستان آسمان» هم‌زمان با دهه وقف

پخش برنامه زنده و صبحگاهی تلویزیونی دستان آسمان که با همکاری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف تهیه و تولید می شود،هم‌زمان با دهه وقف به‌صورت هفتگی از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

آغاز پخش برنامه «دستان آسمان» هم‌زمان با دهه وقف

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس؛ پخش برنامه زنده و صبحگاهی تلویزیونی دستان آسمان که با همکاری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف تهیه و تولید می‌شود، همزمان با دهه وقف به‌صورت هفتگی از شبکه اول سیما آغاز می‌شود.

این برنامه در روزهای پنج‌شنبه هرهفته به مدت یک ساعت از ساعت ۴۵ :۷ بامداد در قالب ترکیبی و به‌ صورت زنده پخش خواهد شد و هرهفته یکی از استان‌های کشور میزبان دست‌‍اندرکاران و میهمانان آن هستند.

در برنامه دستان آسمان که با حضور مردم و با دعوت از مدیران و مسئولان اجرا می‌شود؛ شاهد معرفی امامزادگان، واقفین و موقوفات برتر در هر استان و شهرستان هستیم. همچنین در این برنامه فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف ازجمله وقف علمی، پزشکی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و غیره در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

پخش برنامه‌های متنوع هنری و تصویری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی ازجمله بخش‌های دیگر این برنامه است. این برنامه که پخش اولین قسمت و افتتاحیه آن از شبکه اول سیما، پنج‌شنبه دوم  آبان از ساعت ۴۵: ۷ صبح در استان قزوین آغاز شد روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز پخش فوق‌العاده دارد.

انتهای پیام/