به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سالاری در حاشیه سومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری پیروزی انقلاب اسلامی استان برگزار شد و جلسات قبلی در محضر نماینده ولی‌فقیه و استاندار برگزار و مصوب شد از سومین جلسه، جلسات به‌صورت دوره‌ای در محل کارگروه‌ها برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه بیان داشت: تا پایان آبان ماه تمامی کارگروه‌ها جدول زمان‌بندی اجرای برنامه‌هایشان به مناسبت چهلمین سالگرد را اعلام کند و همچنین هر کارگروه ۴۰ برنامه شاخص خود را به جهت اطلاع رسای و برگزاری در سطح ملی اعلام کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالیتعداد کارگروه‌ها در استان را ۱۴ کارگروه همچون، آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: سایر دستگاه‌ها زیرمجموعه این ۱۴ دستگاه هستند.

سالاری تصریح کرد: مقرر شد تمامی دستگاه‌ها کارکرد و عملکرد انقلاب را در این چهل‌ساله متناسب با آن شرح وظایف احصا کنند و برکات نظام و انقلاب را اعلام کنند و جلسات بعدی و نشست‌های تخصصی و فرهنگی قرار شد برگزار شود و انشا الله شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قبل و ایام دهه فجر به نحو احسن خواهیم بود.

وی همچنین افزود: فعلاً تعداد برنامه‌ها مشخص نیست و تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد و سعی می‌کنیم ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد را از اول دی‌ماه اجرا کنیم و مختص به دهه فجر نیست بلکه بیان برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب در طول چهل سال است.

مجید پور عیسی معاون امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز بر پای‌کار آمدن دستگاه‌ها و سازمان غیردولتی نیز تأکید کرد و موج‌آفرینی را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست.

وی همچنین گفت: در حین اعلام نقاط قوت و پیشرفت‌ها در این چهل سال خوب است نقاط ضعف نیز در هر دستگاهی شناسایی و اعلام شود تا در هنگام برنامه‌ریزی برای استان از سوی استانداری مشکلات و پستی‌ها مشخص باشد و اعتبار درست و به‌جا هزینه شود.

پور عیسی با اشاره به سفر رهبری به استان بیان کرد: با سفر رهبری ۱۸۰۰ میلیارد اعتبار نیز وارد استان شد و قرار شد طی ۱۰ سال آینده در هرکدام از شاخص‌ها، به متوسط کشور دست‌یابیم که در تحقق این مهم پیشرفت داشتیم اما هنوز جای کار دارد و البته هنوز فرصت ۱۰ ساله به پایان نرسیده و همین ستاد چهلمین سالگرد می‌تواند فتح بابی در یافتن ضعف‌ها نیز باشد.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳