استانها » البرز
کد خبر : 783503
سه شنبه - 8 مرداد 1398 - 16:33

آغاز همکاری های متقابل دانشگاه خوارزمی و نیروی انتظامی استان البرز

جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، فرمانده انتظامی استان البرز، معاونان، مدیران ارشد، اساتید دانشگاه و معاونان نیروی انتظامی استان در دانشگاه خوارزمی برگزار و همکاری های متقابل دانشگاه و نیروی انتظامی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، امروز جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، فرمانده انتظامی استان البرز، معاونان، مدیران ارشد، اساتید دانشگاه و معاونان نیروی انتظامی استان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی به معرفی دانشگاه خوارزمی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و از آمادگی دانشگاه برای همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره با مجموعه نیروی انتظامی استان البرز خبر داد.

رئیس دانشگاه خوارزمی مشکلات پیرامونی دانشگاه خوارزمی را در حوزه های حمل و نقل به خصوص ایستگاه متروی دانشگاه خوارزمی با بهره برداری دانشگاهیان و مردم کمالشهر بسیار مهم دانست و از موضوعات اجتماعی منطقه به عنوان اولویت های مشکلات دانشگاه یاد کرد و خواستار یاری دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن بیان نقش و جایگاه دانشگاه و تأثیرگذاری این مجموعه مهم و علمی در کمک به توسعه حوزه های مختلف جامعه، تشکیل این جلسه را بسیار مغتنم و دارای ابعاد بسیار مفیدی برای دو طرف دانست.

فرمانده انتظامی استان البرز ارتباط دانشگاه خوارزمی با دستگاه های اجرایی استان را در یکسال گذشته بسیار خوب ارزیابی و آمادگی خود و مجموعه نیروی انتظامی استان را با تمام توان پژوهشی و عملیاتی برای هرگونه همکاری با دانشگاه خوارزمی اعلام کرد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونان دانشگاه، اساتید مرتبط و معاونان نیروی انتظامی استان البرز به بیان نقطه نظرات علمی خود و شیوه‌های همکاری و عملیاتی کردن این نشست‌ها پرداختند.

در پایان مقرر شد تیمی مشترک بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه موجود بین دو طرف را به شکل عملیاتی و اجرایی فعال کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/