استانها » تولیدی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 845977
چهارشنبه - 10 مهر 1398 - 17:29
شهردار گرگان:

آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در گرگان

عبدالرضا دادبود عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محافلی که در شهرها برگزار می‌شود محافل ذاکران اهل بیت (ع) است که برکات زیادی را برای شرکت‌کنندگان به‌ویژه جوانان به همراه دارد.

آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در گرگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عبدالرضا دادبود عصر روز گذشته در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محافلی که در شهرها برگزار می‌شود محافل ذاکران اهل بیت (ع) است که برکات زیادی را برای شرکت‌کنندگان به‌ویژه جوانان به همراه دارد.

وی ادامه داد: سعی ما در شهرداری گرگان در ایام و مناسبت‌های مختلف به‌ویژه ایام محرم بر این بوده فضاسازی بسیار خوبی را داشته باشیم و بتوانیم با تعامل دو طرفه شرایط فعالیت‌های هیئت‌های عزاداری را بهبود ببخشیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: نگاه ما در شهرداری گرگان توجه به مباحث ارزشی و دینی در برنامه‌های فرهنگی است و حتی در پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی این موضوع مورد تأکید بوده و خواهد بود. دادبود گفت: برای اولین بار در شهرداری گرگان طراحی بوستان عبادت در دستور کار قرار گرفته است که می‌تواند در موضوع گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این پارک به صورت پایلوت در گرگان ساخته خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم مطالعات آن را به پایان برسانیم و در سال آینده آن را اجرایی کنیم. شهردار گرگان تصریح کرد: ما در سطح شهر ۵۳ پارک داریم که بنا داریم در مطالعات اولیه کلبه‌هایی با عنوان کبله‌های فرهنگی با هدف ترویج مباحث دینی و فرهنگی بسازیم. دادبود گفت: این کلبه‌ها علاوه بر تقویت اقدامات فرهنگی می‌تواند سطح امنیت را در پارک‌ها افزایش خواهد داد.