اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 759377
یکشنبه - 16 تیر 1398 - 05:29

آغاز لایروبی زاینده رود از ناژوان تا پل شهرستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده رود از روز گذشته لایروبی رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

آغاز لایروبی زاینده رود از ناژوان تا پل شهرستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: با توجه به جریان دوباره آب در بستر زاینده رود، لایروبی رودخانه با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان آغاز شده است.

وی افزود: پاکسازی، لایروبی و نظافت زاینده رود همه روزه از ساعت چهار بامداد با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع می‌شود که نظافت و لایروبی بستر رودخانه را دشوار می‌کند.

وی با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۲ تانکر سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان و ۱۰ تانکر بخش خصوصی و هفت تانکر سیار دو منظوره درختان و فضای سبز شهر اصفهان را آبیاری می‌کنند.

نظام‌زاده گفت: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به روز را داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، افزود: طراحی، برنامه­‌ریزی و سیاست گذاری در امور مربوط به خدمات موتوری، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری از مراکز خدمات موتوری، آموزش‌­های تخصصی در تمامی زمینه‌­های کاربری ماشین آلات و سرویس و نگهداری و دستیابی به سیستم­‌های پیشرفته و بهبود بخشیدن به سیستم­‌های موجود در جهت ارایه خدمات موتوری از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: خلاصه خدمات این سازمان شامل تأمین ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شهرداری کلانشهر اصفهان، جمع‌­آوری پسماندهای تَر، ساختمانی، ضایعات فضای سبز، بیمارستانی، کمک در تأمین آب خام مورد نیاز فضای سبز کلانشهر اصفهان، تعمیرات تمامی ماشین آلات شهرداری کلانشهر اصفهان و خدمت‌رسانی و آمادگی کامل با انجام مانورهای مختلف در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.