اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 862959
سه شنبه - 30 مهر 1398 - 15:56

آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان مشتاق

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات آسفالت معابر شهری و لکه‌گیری از جمله اقدامات در دستور کار مناطق بوده و منطقه سه نیز برای سال جاری هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال برای همین منظور در نظر گرفته است.

آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان مشتاق

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بازارچه آقا که در گذر هارونیه میدان امام علی‌(ع) واقع شده است به دلیل ناهمواری‌های کف آن عملیات آسفالت برداری انجام و با حفر کانال و زیرسازی، سنگفرش این بازارچه با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به مرمت و بازسازی سرای خیار، افزود: یکی از مکان‌های فرسوده میدان امام علی (ع) سرای خیار است که با کاربری موزه در دست مرمت و بازسازی قرار گرفته است، این موزه با مساحتی حدود سه هزار مترمربع و با هزینه ۲۴ میلیارد ریال در مرحله پایانی عملیات عمرانی است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان مشتاق اول حد فاصل خیابان ابوالحسن اصفهانی تا میدان خواجو به دلیل وجود ناهمواری‌های متعدد و پیگیری شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در دستورکار منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی از خیابان مشتاق که آزادسازی انجام شده، سنگفرش مرغوب و در قسمت‌هایی که هنوز آزادسای نشده است موزاییک فرش به کار می‌رود، هزینه اجرایی این پروژه نیز چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کارگر گفت: عملیات آسفالت معابر شهری و لکه‌گیری از جمله اقدامات در دستور کار مناطق بوده و منطقه سه نیز برای سال جاری هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای همین منظور در نظر گرفته است.