اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 645371
دوشنبه - 29 بهمن 1397 - 20:27

آغاز عملیات ساخت سه طرح شهرداری منطقه ۱۴اصفهان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات سه طرح ورزشی و عمرانی با بیش از ۲۰۹ میلیارد ریال اعتبار گفت: با احداث این طرح ها ، این منطقه صاحب ۲ ورزشگاه جدید می شود.

آغاز عملیات ساخت سه طرح شهرداری منطقه ۱۴اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایرنا، علی شمسی روز دوشنبه در گفت و گو با ما افزود : عملیات عمرانی ورزشگاه عمان سامانی با هزینه اجرایی ۳۵ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی ۶ میلیارد ریال با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع امروز آغاز شد.
به گفته وی آیین عملیات ساخت ورزشگاه ارزنان دیگر طرح ورزشی منقطه با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با هزینه آزادسازی هشت میلیارد ریال برگزار شد.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، هزینه احداث ورزشگاه ارزنان را ۵۳ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی تصریح کرد : عملیات اجرایی احداث خیابان منتظرالمهدی به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۴ متر دیگر طرح امروز است که برای بالغ بر هفت میلیارد ریال در نظر گرفته شد.
وی یادآور شد : برای آزادسازی این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شمسی یادآور شد: از آن جایی که منطقه ۱۴ به عنوان منطقه محروم شناخته می شود شهرداری برای توسعه شهر طرح های مهم را در این منطقه آغاز کرده است.
این خطه دارای ۱۵ منطقه شهری، هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مسکونی، ۷۰۰هزار خانه ، حدود ۳۶۰ هکتار اراضی آموزشی، ۵۰ هکتار توقفگاه ، یکهزا ر و ۱۰۰ هکتار فضای عمومی و ۳۰۰ هکتار باغ داخل محدوده شهری است.
در شهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.