مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان:

آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه شاخص راهداری در استان اصفهان

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی و افتتاح ۴۰ پروژه شاخص درحوزه های راهداری، حمل ونقل و فنی ونظارت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه شاخص راهداری در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی و افتتاح ۴۰ پروژه شاخص درحوزه های راهداری، حمل ونقل و فنی ونظارت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان آغاز خواهد شد.

مهدی خضری اظهار کرد: با تلاش کارکنان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه ها و ابنیه فنی به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح دو پروژه شاخص ایمنی در حوزه اداره ایمنی و حریم راه ها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیاردریال خبر داد و گفت: پروژه ایمن سازی آزادراه ذوب آهن به وسیله حفاظ بتنی مفصلی و نیز روشنایی محورقدیم نطنز در محدوده روستای یحیی آباد و طرق رود از جمله پروژه های شاخص این حوزه به شمار می آید.

خضری تصریح کرد: پنج دستگاه ماشین آلات و تجهیزات جدید راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خریداری شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی بهره برداری از یک دستگاه توزین حین حرکت را از پروژه های قابل افتتاح اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برشمرد و گفت: افتتاح مجتمع خدماتی، رفاهی در محور نایین- یزد، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کاروانسرای مادرشاه و افتتاح دومین مرکز اسقاط استان اصفهان نیز از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.