همزمان با سفر معاون وزير راه و شهرسازي به استان اصفهان انجام مي‌شود:

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از دو پروژه مهم راه و شهرسازی

​سامانه نرم‌افزاری توزیع لاستیک با هدف رسیدگی به مطالبات رانندگان جهت توزیع عادلانه لاستیک در سطح کشور از سوی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از دو پروژه مهم راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حسین متولی حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت:

این سامانه نرم‌افزاری توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد و با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا و در اختیار انجمن‌های صنفی رانندگان استان‌های کشوربه نشانی www.tire.rmto.ir قرار گرفته است.

وی اجزاء این سامانه را در چهار بخش اصلی عنوان کرد و افزود:

بخش اول: اطلاعات پایه شامل نمایندگی‌ها، توزیع کنندگان لاستیک، کارخانه‌های سازنده لاستیک، انواع اندازه‌های لاستیک و مبانی توزیع لاستیک وبخش دوم سطوح دسترسی شامل طبقه‌بندی کاربران، امکان دسترسی کنترل شده به اطلاعات براساس نیاز است.

متولی بخش سوم را بخش عملیاتی اعلام کرد و افزود:

این بخش شامل ثبت موجودی و بروزرسانی اطلاعات موجودی نمایندگی‌ها، صدور حواله لاستیک، تخصیص لاستیک به نمایندگی‌ها جهت توزیع، اعتبارسنجی حواله، امکان تأیید، عودت و ابطال حواله می‌باشد.

وی افزود:

بخش چهارم ،گزارشات سامانه شامل آمار توزیع، آمار موجودی نمایندگی‌ها و سایر گزارشات براساس نمایندگی، اندازه لاستیک، کارخانه سازنده، حوزه‌ها و غیره می‌‌باشد.