استانها » البرز
کد خبر : 649338
جمعه - 3 اسفند 1397 - 18:19
صبح امروز صورت گرفت

آغاز سیزدهمین جشنواره مدهامتان در البرز

سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با رقابت ۱۷۰۰ نفر از قاریان و حافظان در کرج آغاز شد.

آغاز سیزدهمین جشنواره مدهامتان در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور در آئین جشنواره قرآنی مدهامتان که صبح امروز در مسجد حجت بن الحسن عسگری(عج) برگزار شد، گفت: این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی البرز با رقابت بیش از ۱۷۰۰ نفر برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء ۳۰،  قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و نقاشی از محور‌های این دوره از رقابت‌های قرآنی است که با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی میان فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می‌شود.

شکری ادامه داد: در این رقابت ‌ها فعالان فرهنگی هنری کانون‌های مساجد از شهرستان‌های ساوجلاغ، فردیس، نظرآباد و کرج که پیش از این در سامانه بچه‌های مسجد نام نویسی کرده‌اند طی یک روز با حضور داوران برجسته قرآنی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این مهم که نفرات برتر این دوره از جشنواره قرآنی به مرحله کشوری راه خواهند یافت، افزود: رتبه‌های برتر این رقابت اردیبهشت سال آینده در مشهد مقدس با برندگان دیگر استان‌های کشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۱/س/۱