استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 518779
یکشنبه - 20 آبان 1397 - 23:36
مدیرکل کار خراسان شمالی خبر داد

آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ حسن نوری ضمن اعلام خبر آغاز سومین مرحله طرح حمایت غذایی اظهار کرد: سومین مرحله اجرای طرح حمایت غذایی در سال جاری برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل مستمری‌بگیران و پشت‌نوبتی‌های مستمری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) است.

وی افزود: سهمیه‌بندی خانوارهای مشمول طرح بر اساس تعداد بعد خانوار می‌باشد و برای خانوارهای یک، دو، سه، چهار، و پنج نفره به بالا به ترتیب مبلغ ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که نسبت به مرحله قبلی اجرای طرح در شهریورماه، ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: مشمولین طرح می‌توانند با در دست داشتن کارت‌بانکی مرتبط با حساب یارانه به کلیه فروشگاه‌های ذی‌ربط که دارای مجوز توزیع سبد کالا از این اداره کل می‌باشند، مراجعه نمایند و بدون پرداخت هیچ نوع کارمزدی، کالای مورد تقاضای خود را به ارزش تراکنش‌های انجام‌شده تحویل گیرند و مشمولینی که به هر دلیلی کارت‌بانکی خود را تعویض نموده‌اند ضروری است با مراجعه به شعب بانک مربوطه، از طریق سامانه رفاهی (Ebank) جهت ثبت کارت یارانه و رفع مشکل خود اقدام نمایند. ضمناً به‌منظور جلوگیری از مراجعه غیرضروری مشمولین به شعبات بانکی، کنترل شماره کارت یارانه مشمولین و تاریخ دقیق ثبت آن در سامانه هدفمندسازی (www.refahi.ir)  میسر می‌باشد.

انتهای پیام/