شاهین شهر » شهرداری شاهین شهر » شهرداری های اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 743589
سه شنبه - 28 خرداد 1398 - 13:12

آغاز ثبت نام دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در شاهین شهر

به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر ثبت نام نخستین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در سال جاری آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر ثبت نام نخستین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب در سال جاری آغاز گردید.

آتشپاد دوم مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری با اشاره به آغاز ثبت نام دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب گفت: در این دوره مباحثی از قبیل آشنایی با حریق و حوادث، اطفاء حریق، آشنایی با اقدامات پیشگیرانه حوادث، امداد در ارتفاع و … توسط کارشناسان سازمان به صورت تئوری و عملی تدریس می‌شود.

وی در ادامه افزود: داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند به ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در شهر مراجعه یا با شماره تلفن ۴۵۲۶۰۰۶۶ تماس بگیرند و این دوره آموزشی در رده سنی ۱۵ سال به بالا برای خانم‌ها و آقایان به مدت یک هفته و به صورت رایگان برگزار می‌گردد.

رستمی خاطر نشان نمود: در پایان دوره‌های آموزشی پس از برگزاری آزمون مهارت به داوطلبان گواهینامه اعطاء خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر گفت: سال گذشته ۲۶۰ نفر از شهروندان گواهینامه دوره‌های آموزشی دریافت نموده‌اند و فراگیری دوره‌های مبتدی آتش نشانی برای پیشگیری از حوادث یا اقدامات اولیه در صورت بروز حوادث برای هر شهروند ضروری است.