استانها » البرز
کد خبر : 874985
سه شنبه - 14 آبان 1398 - 19:39

آغاز برنامه ارتقای سلامت در پلنگ‌آباد از ۱۸ آبان‌ماه

مدیر اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی استان البرز از آغاز طرح ارتقای سلامت در روستای پلنگ‌آباد و جارو واقع در شهرستان اشتهارد از ۱۸ آبان‌ماه خبر داد.

آغاز برنامه ارتقای سلامت در پلنگ‌آباد از ۱۸ آبان‌ماه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس،  امرالله آبروش، مدیر اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی استان البرز از آغاز طرح ارتقای سلامت در روستای پلنگ‌آباد و جارو واقع در شهرستان اشتهارد خبر داد و گفت: این طرح در راستای برنامه و دستورالعمل سازمان اجتماعی وزارت کشور بامکاری دانشگاه علوم‌پزشکی، استانداری، آموزش‌و‌پرورش و دیگر دستگاه‌ها و مسؤولین شهرستان اشتهارد شنبه ۱۸ آبان اجرا می‌شود و تا ۲۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

مدیر اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی استان البرز هدف از اجرای این برنامه را کمک و ارتقای سلامت در روستاهای کم‌برخوردار دانست و تصریح کرد: خدماتی همچون معاینات پزشکی و غربالگری، مشاوره سلامت روان، دندانپزشکی، آموزش سفیران سلامت و مشاوره تغذیه توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه به مردم این مناطق ارائه می شود.

آبروش بیان کرد: بودجه این طرح را سازمان اجتماعی کشور تحت عنوان اعتبارات توسعه و تجهیز مناطق کمتر برخوردار ابلاغ کرده و اقدامات لازم در این راستا با مدیریت و نظارت کامل اداره‌کل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز انجام می‌شود.

انتهای پیام/س