تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 334261
دوشنبه - 4 تیر 1397 - 14:22

آشنایی با یک سری بازی محبوب برای علاقه مندان بازی های اکشن

یکی از معدود سری بازی های گوشی های هوشمند که تمام نسخه های آن بسیار مورد توجه کاربران و علاقه مندان قرار می گیرد بدون شک سری بازی Blood Warrior یا همان جنگ خونین است. این بازی که با نسخه های مختلف سعی در به اجرا گذاشتن داستان های متفاوت دارد توسط استودیوی قدرتمند Pancakegames CO منتشر شده است . بازی های یاد شده برای سیستم عامل های اندروید و IOS منتشر شده است و کاربران می توانند به صورت رایگان آن را از استور های رسمی گوگل و اپل دریافت کنند.

آشنایی با یک سری بازی محبوب برای علاقه مندان بازی های اکشن

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سری بازی یاد شده این روز ها به واسطه عرضه آخرین نسخه خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است این بازی که با عنوان نسخه قرمز یا RED EDITION در گوگل پلی و اپ استور وجود دارد و توانسته است برترین نمرات را از کاربران دریافت کند. داستان این بازی مشابه نسخه های قدیمی است و باز هم باید صحبت روز های نخستین سازندگان این بازی را مورد بررسی قرار داد.

زیبایی یک زن زیبا و مرموز شما را مجذوب خودش کرد و همین موضوع باعث شد تا سرباز شهر داگلاس شوید! بله… شما به عنوان نگهبان مورد اطمینان یک زن مرموز در جهان انسانی که توسط شیطان و پیروانش نابود شده است، به ایفای نقش می پردازید! شما آخرین امید جهان انسانی هستید که در این زمان بحرانی وجود دارید و اکنون سفر شما آغاز می شود تا …

با مشاهده این متن ترجه متوجه خواهیم شد که ما در شخصیت اصلی این بازی به عنوان آخرین امید نجات و فرار از دست دشمنان هستیم . در این بازی اسلحه یک گرز بزرگ است و باید مراحل مختلفی را طی کنیم و ماموریت ها را با موفقیت سپری کنیم . گرافیک، صداگذاری این بازی بسیار مورد پسند منتقدان قرار گرفته است.

لینک دانلود بازی Blood Warrior: RED EDITION برای سیستم عامل اندروید

لینک دانلود بازی Blood Warrior: RED EDITION برای سیستم عاملIOS

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Blood Warrior: RED EDITION به شرح زیر است

طراحی فوق العاده با سبک آمریکایی

۹۰ مرحله چالش برانگیز برای پشت سر گذاشتن آن ها به صورت پشت سر هم و باز شدن مراحل

امکان انتخاب از میان دو حالت نرمال و دشوار در ابتدا بازی

سه حالت بازی: Time Attack/Boss Raid/Explore

۱۰ نوع مختلف از موجودات برای کمک و استفاده از آن ها

انواع آیتم ها و قدرت های مختلف برای استفاده در طول بازی

گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی از ابتدای این عنوان شمشیر بازی

با توجه به موارد یاد بدون شک این نسخه از بازی بسیار حرفه ایی خواهد بود و اگز علاقه مند به بازی های هیجان انگیز و مهارت های خاص با سلاح های سرد هستید پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار گرافیکی را از دست ندهید