استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 746064
جمعه - 31 خرداد 1398 - 15:20

آزادی تا زمانی است که حق باقی مردم را تضییع نکنید

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به برخی از هنجارشکنی‌ها در هفته گذشته گفت: این هنجارشکنی‌ها برای استان تلخ بود و همه بدانند آزادی تا زمانی است که حق باقی مردم را تضییع نکنید.

آزادی تا زمانی است که حق باقی مردم را تضییع نکنید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: حب ریاست، حب مقام و حب مال اگر بر انسان غلبه کند فرد را بیچاره می‌کند.

وی به سالگرد شهادت سردار چمران اشاره کرد و افزود: او به امریکا رفت اما غرب‌زده نشد و همچنین مقام‌های زیادی در کشور داشت اما به آن‌ها دل نبست و به جنگ رفت.

امام‌جمعه بجنورد به حوادث ۶ و ۷ تیر سال ۶۰ اشاره کرد و خاطرنشان کرد: منافقان در آن سال با تیغ موکت بری جوان‌های ما را از پا درمیاوردند و قصد داشتند یاران امام را تک‌به‌تک از امام بگیرند اما جان رهبری محفوظ ماند.

وی افزود: در هفت تیر آن سال ۷۲ انسان خدمت‌گزار به‌واسطه یک منافق شهید شدند لذا جوانان بدانند این انقلاب مفت به دست نیامده که مفت از دست رود. خون‌های زیادی سپر بلا شدند تا انقلاب چهل ساله شود.

یعقوبی در ادامه از شروع برخوردهای قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی تشکر کرد و تأکید کرد: مسئولان قضایی نگذارند کسانی که با احتکار و گران‌فروشی به مردم خیانت می‌کنند در بروند و با آن‌ها برخورد شود و باید این افراد را تروریست بدانید.

وی افزود: آقایانی که می‌خواهند یک‌شبه میلیاردر شوند بدانند که این پول‌ها برکت و دوام ندارد.

امام‌جمعه بجنورد بازرسی از خود را لازم دانست و تصریح کرد: سازمان تعزیرات کارها را دنبال می‌کند اما مگر می‌شود برای هر مغازه یک مأمور بگذارند؟ باید خودمان از شهدا خجالت بکشیم.

وی به حواشی کنسرت اخیر در بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: هنجارشکنان نباید آزادانه در شهر هر کار که می‌خواهند انجام دهند که حادثه هفته گذشته برای استان تلخ بود.

یعقوبی با اشاره به غیربومی بودن ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در کنسرت افزود: اکثر این افراد معلوم‌الحال هستند. چرا این‌ها را به استان راه می‌دهید که باعث شوند آبروی استان برده شود؟

وی تأکید کرد: افرادی غیر استانی به استان آمده‌اند و عیاشی و مطربی کرده‌اند و این را به نام ما می‌نویسند که از این امر مردم خونشان به جوش می‌آید.

خطیب جمعه بجنورد به فضاسازی این عده نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگر جلوی‌تان را بگیرند فضاسازی می‌کنید که آزادی نیست؟ آزادی تا زمانی است که حق باقی مردم را تضییع نکنید.

وی در پایان گفت: باید جلوی کانون‌هایی که فساد تولید می‌کنند گرفته شود زیرا ما نمی‌خواهیم جهنمی شویم، این‌ها می‌خواهند به‌زور ما را جهنمی کنند.

انتهای پیام/