استانها » البرز
کد خبر : 839193
چهارشنبه - 3 مهر 1398 - 17:28

آزادسازی اراضی ملی مجاور پروژه همت/ هیچ نهادی در تصرف این اراضی نقش ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، از آزادسازی اراضی ملی همجوار با پروژه همت به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: هیچ نهاد و دستگاهی در تصرف این اراضی نقش ندارد.

آزادسازی اراضی ملی مجاور پروژه همت/ هیچ نهادی در تصرف این اراضی نقش ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، حاجی رضا شاکرمی امروز در جریان رفع تصرف اراضی ملی هجوار با پروژه همت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فردی که این اراضی را تصرف کرده بود ادعا می کرد که مالک تمام این  هکتار است، اما پس از تحقیقات مشخص شد که ادعای او حقیقت ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: حکم دادگاه بدوی و تجدید نظر و نیز دستور رفع تصرف این اراضی صادر شد. شخص مذکور در مسیر پروژه آزادراه همت نیز ۶ هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده بود که سال گذشته با دستور قضائی آزادسازی شد.

وی ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: دستگاه قضائی با افرادی که به اراضی ملی دست‌درازی می‌کنند به صورت جدی برخورد می‌کند. هیچ نهاد و دستگاهی در تصرف این اراضی نقش ندارد و این شخص در ضلع شمالی این اراضی مالک یک عرصه چهار هکتاری بوده و به راحتی در این محل رفت و آمد داشته و توانسته بود، این اراضی را تصرف کند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱/ح