آخر هفته با برنامه های فرهنگی هنری همراه شوید

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در آخر این هفته با برنامه های متنوع میزبان شهروندان است.

آخر هفته با برنامه های فرهنگی هنری همراه شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، آیین معنوی و سنتی “سمنوپزان” به مناسبت آغاز سال جدید، همایش “نبض سبز زمین” با محوریت نقش گردشگر در حفظ پوشش گیاهی، اجرای صحنه ای “آوای جاوید”، نخستین نمایشگاه عکس سالمندی “قاب خاطره”، اجرای بزرگ استاد افتخاری چهره ماندگار و ملی موسیقی ایران و نصف جهان از جمله برنامه های اجرایی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

استاد علیرضا افتخاری به رهبری ارکستر پیروزان گلابی روز جمعه ۱۷ اسفند ساعت ۱۸ در تالار کوثر به اجرای برنامه موسیقی می پردازد که علاقه مندان برای درافت بلیط می توانند به سایت navayemehr.irمراجعه کنند.
 آئین معنوی سمنوپزون نیز به مناسبت آغاز سال جدید ۱۶ و ۱۷ اسفند از ساعت ۸ صبح در عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، خیابان ابن سینا، کوچه چهارم برگزار می شود.
اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز به برگزاری همایش “نبض سبز زمین” با محوریت نقش گردشگر در حفظ پوشش گیاهی اقدام کرده است.
این همایش روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۶ در سالن همایش های کتابخانه مرکزی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۲۳۳۶۳ تماس حاصل کنند.
“آوای جاوید” به سرپرستی حسین مرتهب، ۱۶ و ۱۷ اسفند از ساعت ۱۹ در هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ به اجرای برنامه خواهند پرداخت.