استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 885808
شنبه - 25 آبان 1398 - 14:18

آبفای قم پیشتاز در عرصه تکریم بازنشستگان

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: وجه همت مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ابتدا تاکنون معطوف به تکریم، احترام و مساعدت به جامعه بازنشستگان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مهندس مهدی میدانی با ارزیابی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در خصوص تکریم بازنشستگان گفت در مجموعه ۶۰ شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی آبفای قم به عنوان پیشرو، پیشتاز و ممتاز در عرصه تکریم بازنشستگان و مساعدت با خانواده بازنشستگان شناخته می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تأکید کرد: مدیران عاملی که در کنار تخصص فنی و مهندسی خود، دوره‌های مدیریت عمومی منابع انسانی را گذرانده باشند می‌توانند در کار خود موفق شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی توجیهات فنی و مهندسی مصداق ندارد، ابراز داشت: متأسفانه در سازمان‌های مختلف، برخی از مدیران و مهندسان صنعت به دنبال توجیه ریاضی برای برنامه‌های خود در برخورد با منابع انسانی هستند.

خاطره گویی مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب قم، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از خانواده کارکنان و بازنشستگان مرحوم و… از جمله برنامه‌های این مراسم بود.