استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 432947
شنبه - 24 شهریور 1397 - 14:07
معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

۶۰۰ دانش‌آموز بجنوردی در سوگواره «احلی من العسل» شرکت می‌کنند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: سوگواره «احلی من العسل» همزمان با ۲۵ شهریورماه با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در بقعه متبرکه امامزاده سید عباس بجنورد برگزار می‌شود.

۶۰۰ دانش‌آموز بجنوردی در سوگواره «احلی من العسل» شرکت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  جلسه هماهنگی سوگواره «احلی من العسل» با حضور دستگاه‌های مربوطه در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم گفت: سوگواره «احلی من العسل» به مناسبت شهادت حضرت قاسم ابن الحسن (ع) و باهدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت مداری،  امربه‌معروف و  نهی از منکر و همچنین آشنایی نسل جوان با زندگینامه و حماسه‌آفرینی شهدای جوان کربلا و شهدای دانش‌آموز و ترویج روحیه ظلم‌ستیزی و جهاد در نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

علی شورزاده افزود: این سوگواره بیست و پنجم شهریورماه (ششم محرم) همزمان با سراسر کشور در بجنورد و سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود حدود ۶۰۰ نفر از دانش آموزان در بجنورد در این مراسم شرکت نمایند.

این جلسه با حضور نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش‌وپرورش بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/