اردستان » تولیدی » حمید فرخی » شهرستان های اصفهان » گفتگو
کد خبر : 789429
دوشنبه - 14 مرداد 1398 - 14:57
مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت:

۵۰۰ طرح اشتغالزایی در اردستان در سال ۹۸ اجرا می شود

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: با هدف گذاری انجام شده مقرر است در سال جاری ۵۰۰ طرح اشتغالزایی را در شهرستان اردستان اجرا کنیم.

۵۰۰ طرح اشتغالزایی در اردستان در سال ۹۸ اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرتضی نیازی در گفتگو یی اظهار داشت: بنیاد برکت ستاد اجرای حضرت امام خمینی(ره) در خصوص رسیدگی به مناطق محروم کشور، اقدام به طراحی الگوها و مدلهایی در قالب  مدل توسعه پایدار روستا ها کرده است و به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت توانسته در سال گذشته در ۱۸ استان کشور و ۸۸ شهرستان و سه هزار روستا ورود پیدا کند، تاکید کرد: امسال نیز این بنیاد در ۲۸ استان کشور، ۱۸۰ شهرستان و بیش از  ۶ هزار روستا را تحت پوشش اشتغال خود قرار خواهد داد.

۱۰ هزار طرح اشتغال‌زا محور در کشور اجرا شده است

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار طرح اشتغال‌زا محور را در کشور اجرا کردیم و امسال نیز ۳۰ هزار طرح دیگر را در سرتاسر کشور دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: مدلهای ما برای اجرای طرحهایمان در سه مدل آفتاب، آسمان و سحاب است و طرح‌های بنگاه محور را هم در کنار آنها داریم که می تواند به مناطق کمتر توسعه یافته کشور کمک کننده باشد.

نیازی ابراز داشت: اصلی ترین دغدغه ما این است که بتوانیم  نهادهای ایجاد توسعه را در شهرستانها و مناطق محروم کشور ایجاد کنیم که در استان اصفهان و در ارتباط با هفتشهرستان وارد عمل شده ایم و یکی از شهرستان‌های هدفمان نیز  «اردستان» است.

وی تصریح کرد: با هدف گذاری که انجام شده مقرر است در طول پنج سال یک هزار و ۵۰۰ شغل در ارستان ایجاد شود و بر این اساس امسال ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان اردستان اجرا می شود.