استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 829673
سه شنبه - 26 شهریور 1398 - 14:11

۳ هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی از پیش‌بینی ۷۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: ۳ هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود.

۳ هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حمید معین صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته اظهار کرد: ۷۰ عنوان برنامه در سطح استان با ذیل ۳ هزار برنامه اجرایی طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی اهداف اصلی این برنامه‌ها را تزریق و تقویت روحیه ایثار، شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در نخستین برنامه هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در مراکز شهرستان‌های خراسان شمالی در ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گلباران مزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام کاروان‌های راهیان نور را ازجمله سایر برنامه‌های استان اعلام کرد و گفت: بازسازی عملیات بازی دراز در شهرستان گرمه و اجرای نمایش‌های خیابانی برای نخستین بار برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در استان است.

وی با دعوت از آحاد مردم خراسان شمالی برای حضور پرشور در برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس، برای مراقبت از وطن بود و بیش از ۳۸ کشور به‌عنوان اسیر در جنگ اعلام شد که نشان‌دهنده جنگ ایران با کشورهای زیادی بوده است.

معین در انتها اکثر برنامه‌های دفاع مقدس را بر عهده مجموعه‌های سپاه و بسیج دانست و خاطرنشان کرد: ازجمله اهداف هفته دفاع مقدس انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ و محتوای آن به نسل نوجوان و جوانان ماست تا چراغ راهی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی است.

انتهای پیام/