استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 834342
شنبه - 30 شهریور 1398 - 17:40

۳ نمایش خیابانی در بجنورد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی از اجرای ۳ نمایش خیابانی در بجنورد خبر داد و گفت: این نمایش‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس و در ۲ نقطه شهر بجنورد به اجرا در می‌آید.

۳ نمایش خیابانی در بجنورد اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، حسین حصاری بابیان این‌که ۱۷ اثر به پنجمین رپرتوار عاشورایی و دفاع مقدس رسید، اظهار کرد: درنهایت پس از بازبینی ۳ اثر نمایشی «نذر پدر» به نویسندگی و کارگردانی «حمیدرضا عابدی»، «یحیی و ترلان» به کارگردانی «مهدی فخرانی» و «نَقلی دیگر» به کارگردانی «حمیدرضا عابدی» هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ از سی و یکم ماه جاری تا ۴ مهرماه در پارک شهر و خانه فرهنگ شهرداری اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی افزود: نمایش «نذر پدر» سی و یکم ماه جاری با ۲ اجرا قبل و بعد از نماز مغرب، در پارک شهر و خانه فرهنگ شهرداری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اثر نمایشی «یحیی و ترلان» در روزهای اول و دوم مهرماه و «نقلی دیگر» در سوم و چهارم مهرماه، در فضاهای قیدشده اجرا می‌شود، گفت: با توجه به نقش بسزای تئاتر خیابانی در فرهنگ‌سازی و اثرگذاری مستقیم آن بر مخاطب، این رپرتوار در راستای تولید آثار فاخر و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/