استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 764879
پنجشنبه - 20 تیر 1398 - 14:02

۲۳ تیرماه دیدار روحانی با مردم خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از دیدار رئیس‌جمهور با مردم خراسان شمالی در ۲۳ تیرماه در شهرستان شیروان خبر داد و گفت: تاکنون آورده مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی از سوی شرکت‌های اقتصادی و بانک‌ها برای استان مصوب شده است.

۲۳ تیرماه دیدار روحانی با مردم خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی امشب در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته‌شده برای سفر آتی رئیس‌جمهور به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از شهرستان شیروان و دیدار با مردم استان در ساعت ۸ ونیم آغاز می‌شود.

وی افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با حضور رئیس‌جمهور را برنامه دیگر این سفر اعلام کرد و افزود: پس‌ازاین مراسم، جلسه شورای اداری و بخش خصوصی استان در بجنورد برگزار می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه از قطعی شدن آورده مالی ۱۵ هزارمیلیاردی شرکت‌های اقتصادی و بانک‌ها برای انجام طرح‌های گوناگون در استان خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی استان در هرسال ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان است اما این مبلغ رقمی معادل ۳۰ سال اعتبارات عمرانی استان را شامل می‌شود.

وی ورود این اعتبارات بخش خصوصی به استان را زمینه برای حضور سایر شرکت‌ها و بخش خصوصی کشور و خارجی در خراسان شمالی دانست.

شجاعی همچنین از افتتاح سایر پروژه‌های استان به‌صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: جمعی از معاونین رئیس‌جمهور و وزرا برای افتتاح پروژه‌ها و دیدار با مردم و برگزاری شورای اداری شهرستان‌ها، همزمان با سفر رئیس‌جمهور در اقصی نقاط استان حاضر می‌شوند.

وی در انتها به برگزاری نشست خبری در استان با حضور رئیس‌جمهور اشاره کرد و افزود:  آخرین برنامه روحانی در خراسان شمالی نشست خبری با اصحاب رسانه استان است که در آن جمع‌بندی سفر و مجموع مصوبات آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/