اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 848784
یکشنبه - 14 مهر 1398 - 13:50
فرماندهی انتظامی اردستان:

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اردستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی اردستان کشف و ضبط شده است.

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اردستان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده صبح شنبه در مراسم صبحگاه انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و این نشانی افتخاری برای نیروی انتظامی در طول خدمت خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رتبه دوم خدمتگزاری در کشور را به دست آورده است، افزود: همچنین نیروی انتظامی اصفهان در بین دستگاههای خدمات رسان در استان اصفهان نیز توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: اعتمادی که مردم به پلیس خدمتگزار دارند موجب شده تا بیش از چهار هزار تماس با پلیس ۱۱۰ اردستان در شش ماهه اول امسال گرفته شود که سه هزار و ۸۰۰ مورد آن عملیاتی شده است.

وی ابراز داشت: کشفیات انتظامی اردستان نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است و در بخش مواد مخدر نیز افزایش کشف چشمگیر بوده که در این ارتباط یک تن مواد مخدر در ۶ ماهه امسال کشف و ضبط شده است.

سرهنگ هاشمی زاده بیان داشت: نیروی انتظامی اردستان با توجه به اینکه در مسیر جاده ترانزیت قرار گرفته در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کرده است.

۴۰ میلیاردریال بودجه برای انتظامی اردستان تخصیص یافت

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم اظهار داشت: در سال گذشته توانسته‌ایم بیش از ۴۰ میلیارد ریال امکانات را از مرکز برای انتظامی شهرستان دریافت کنیم و مجوز تاسیس پاسگاه روستای شهراب را هم دریافت کنیم.

حجت الاسلام صادق طباطبایی نژاد افزود: با پیگیریهای صورت گرفته عملیات اجرایی ساختمان جدید پاسگاه زواره با حضور یک خیر آغاز شده و این مرکز در حال ساخت است.

وی گفت: شهرستان اردستان بسیار پهناور است و نیاز ما با این امکانات کم برای تامین امنیت تامین نمی شود که با همکاری مسئولان می‌توان بر این مشکلات فائق شد.