تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 633311
سه شنبه - 16 بهمن 1397 - 10:39
با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود

۲۰ طرح عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و برخی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر رودیان با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند و با خانواده شهدا دیدار و در ادامه به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود پرداختند.

۲۰ طرح عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و برخی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر رودیان با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند و با خانواده شهدا دیدار و در ادامه به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود پرداختند.

احداث بوستان ‘ گلریز’ با مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال و نیز نصب ۳۶ پایه چراغ با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای تأمین روشنایی بلوار آیت الله خامنه‌ای رودیان، ۲ طرح افتتاح شده در این شهر بود.

در ادامه معاون استاندار و مسئولین طرح بهسازی معابر روستای سرتخت با اعتبار یک میلیارد ریال را افتتاح و ۲ پنل خورشیدی به روستای کلاته سراجی طرود اهدا نمودند.

افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای طرود با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پانسیون پزشک مرکز جامع خدمات سلامت روستای طرود با مساحت ۱۳۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دهستان طرود انجام شد.

افتتاح اقامتگاه بومگردی ‘ماه پری’ در روستای مهدی آباد که دارای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع عرصه، ۴۵۰ متر مربع اعیان در قالب پنج اتاق مجزا برای مهمانان است که برای ساخت و تجهیز آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و بهره برداری از روکش آسفالت سرد محور طرود-معلمان به طول ۲۴ کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال و طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای سرتخت یک هزار میلیاردریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و براساس آن ۳۲۵۰ مترمربع جدول گذاری، ۵۴۰ مترمربع پیاده روسازی و ۳۵۰۰ مترمربع زیرسازی انجام شده است که با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود افتتاح گردید.

معاون استاندار و فرماندار شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی سهم بخش مرکزی شاهرود در دهه فجر امسال است، افزود: برای اجرای آن‌ها بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.