اردبیل » استانها » تولیدی » خبر پوششی » عفت آقایاری
کد خبر : 578574
چهارشنبه - 28 آذر 1397 - 14:05
مدیرکل راهداری اردبیل:

۱۵۶ کیلومتر از جاده‌های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: به منظور تامین ایمنی جاده‌ها ۱۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل از سیستم روشنایی مناسب برخوردار شدند.

۱۵۶ کیلومتر از جاده‌های اردبیل به سیستم روشنایی مجهز شدند
به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از لحاظ برخورداری از سیستم روشنایی جاده‌ای جزو استان‌های پیشرو و برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: با بارش اخیر برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان، راهداران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا خدمات‌رسانی به موقع به همشهریان و مسافران ارائه شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: حدف نقاط حادثه‌خیز در استان با مشارکت پلیس راه و اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون تعداد مناطق حادثه خیز از ۱۰۵ نقطه به ۲۵ نقطه کاهش یافته است.

رحمتی به ضرورت برطرف‌سازی نقاط حادثه خیز و فراهم آوردن جاده‌ای ایمن تاکید کرد و افزود: با جلب اعتبارات لازم ایمن‌سازی جاده‌های اردبیل با سرعت و دقت کافی تداوم خواهد یافت.

وی از نظارت مناسب ماموران راهداری در نگهداری جاده‌های ارتباطی خبر داد و یادآور شد: ایجاد روشنایی، نصب گاردریل و خط‌کشی‌های استاندارد با جدیت تمام ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: عملیات زمستانی ماموران راهداری استان اردبیل از یک دی ماه شروع شده و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد شد و در این راستا ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات  آماده خدمت‌رسانی هستند.