استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 865388
جمعه - 3 آبان 1398 - 21:58

۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه در قم راه‌اندازی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح نصب ۱۰ پل عابر پیاده مجهز به بالابر در سطح شهر قم یکی از برنامه های حوزه حمل و نقل شهرداری قم در سال‌جاری است که هم اکنون در مرحله طراحی قرار دارد.

۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه در قم راه‌اندازی می شود

 

به گزارش پایگاه خبری ربیع،عباس ذاکریان اظهار داشت: برای این طرح در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان داشت: در حال حاضر جانمایی های این طرح صورت گرفته و برای انجام تشریفات مناقصه نیز طراحی آن باید به پایان برسد.

ذاکریان ادامه داد: برای این طرح باید جوانب مختلف از قبیل طول و عرض پیاده راه ها و کاربری هایی که در مقابل آن قرار دارد، به خوبی مدنظر باشد.

وی درخصوص اجرای طرح پارکینگ‌های زیر سطحی در قم، بیان کرد: برای این منظور در پنچ نقطه از شهر که نیازمند پارکینگ است و تقاضاهای زیادی برای آن وجود دارد، جانمایی اولیه و عارضه سنجی ترافیکی انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افرود: برای اجرای طرح مذکور موضوع‌هایی مانند ظرفیت معبر، جانمایی ورودی و خروجی و همچنین تعداد نقاطی که باید خودرو و وسایل نقلیه در آن پارک شود، حائز اهمیت است.