تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 340084
یکشنبه - 10 تیر 1397 - 15:00

یکی از برترین بازی های سال برای مدتی کوتاه رایگان شد

یکی از برترین بازی های سال برای مدتی کوتاه رایگان شد. کمپانی سونی که روز گذشته بازی های رایگان ماه جاری را معرفی کرد در یک اتفاق جالب توجه بازی پرطرفدار Destiny 2 را برای کاربران کنسول بازی پلس استیشن چهار رایگان اعلام کرد. البته این موضوع برای مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد بود.

یکی از برترین بازی های سال برای مدتی کوتاه رایگان شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این روز ها تمام شرکت هایی که بازی های رایانه ایی تولید می کنند سعی می کنند تابستان بسیار لذت بخشی را برای کاربران ایجاد کنند از این رو روزانه باید شاهد اتفاقات بسیار جالبی باشیم. امروز نیز این کمپانی ژاپنی خبر جالبی را منتشر کرد و یکی از برترین بازی های سال ۲۰۱۷ را برای مدتی کوتاهی رایگان اعلام کرد. در واقع کاربران پلی استیشن پلاس می توانند تا فردا (۲ ژولای ۲۰۱۸) این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند و به رقابت بپردازند. Destiny 2 به صورت مشترک سال گذشته توسط استودیو های بانجی و اکتیویژن ساخته شد و یکی از برترین بازی ها در فاز تیر اندازی به دشمنان و بازی های اکشن بود.

این دمو رایگان شامل کمپین کامل بازی، تمامی حالت‌ها و همچنین تمامی تجهیزاتی که در بازی اصلی وجود دارند، می‌شود.در این میان نکته جالب توجه حضور  بسته‌های گسترش‌دهنده Curse of Osiris و Warmind است که این دو بسته در بازی یاد شده به صورت کامل وجود دارد.  لازم به بیان است که در صورت خرید بازی استاندارد، تمامی پیشرفت‌های شما قابل انتقال خواهد بود. همچنین شرکت سونی اعلام کرده که برای مدتی محدود کاربران می‌توانند بازی Destiny 2 را با نصف قیمت خریداری کنند. پس اگر زمان برای دریافت این بازی ندارید می توانید این بازی را از فروشگاه پلی استیشن چهار با یک تخفیف مناسب به صورت آنلاین دریافت کنید . برای دریافت این بازی باید حتما عضو پلی استیشن پلاس باشید.

بازی کامپیوتری Destiny 2  ادامه سری اول این مجموعه جذاب محسوب می شود . در نسخه اول این بازی هیچ موضوع خاصی و محوریت مشخصی وجود نداشت اما Destiny 2  داستان طولانی دارد که البته نیازی به آشنایی نسخه اول این بازی و قرار گرفتن در محیط آن وجود ندارد .  این بازی برای کنسول های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن چهار در سال گذشته منتشر شد و نسخه دوم این بازی بسیار زیبا فروش بسیار خوبی را ثبت کرد. در این میان کمپانی های سازنده این بازی نیز همراه قابلیت هایی را به این عنوان اضافه کرده اند و به زودی سومین بسته الحاقی این بازی بسیار زیبا نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Destiny 2 در چهار محیط بزرگ رخ می دهد که عبارت است از :

European Dead Zone  : بزرگ‌ترین بخش بازی که روی زمین است. این نقشه شامل یک جنگل بزرگ، یک شهر متروک، مجموعه‌ غارهای طولانی زیر زمین و یک پایگاه نظامی است.

Titan : در تایتان چیزی به اسم خشکی وجود ندارد و بازی ‌کننده‌ها روی سکوهایی که از گذشته در این نقطه گذاشته شده‌اند، حرکت می‌کنند. سطح این سیاره کاملا از آب پوشانده شده است.

Nessus  : این ریزسیاره توسط نیروهای Vex فتح شده است. «کید-سیکس»، فرمانده‌ی کلاس هانترها، در این منطقه پیدا می‌شود. ریزسیاره‌ی نسسوس پر از دره‌های بزرگ است.

Io   : سیاره  مشتری که «ایکورا ری»، فرمانده‌ی وارلاک‌ها، در آن به تحقیقات مشغول است. در حال حاضر، دشمنان تمام و کمال آن را فتح کرده‌اند.