استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 750848
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 16:45
شهردارشاهرود:

یکی ازویژگی های پاکبانان شهرمان امانت داری است /بایدازدستانی که پاکیزگی راهدیه می دهند تقدیرکرد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه باید از دستانی که پاکیزگی را هدیه می دهند، تقدیر کرد، گفت: یکی از دغدغه های مهم در شهرها پاکیزگی و زیبایی سیمای شهری است که امروز با تولید بیشتر زباله به معضلی جدی برای محیط زیست ، سلامت مردم و منظر شهری تبدیل شده است.

یکی ازویژگی های پاکبانان شهرمان امانت داری است /بایدازدستانی که پاکیزگی راهدیه می دهند تقدیرکرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه باید از دستانی که پاکیزگی را هدیه می دهند، تقدیر کرد، گفت: یکی از دغدغه های مهم در شهرها پاکیزگی و زیبایی سیمای شهری است که امروز با تولید بیشتر زباله به معضلی جدی برای محیط زیست ، سلامت مردم و منظر شهری تبدیل شده است.

مهندس محسن احمدی در بین پاکبانان شاهرودی که در مراسمی به صبحانه کاری منتهی شد، با بیان اینکه هر جامعه ای برای پیشبرد امور خود ، نیازمند اقشار مختلف مردمی برای فعالیت در صنف های گوناگون است، افزود: پاکبانان یکی از اقشار تاثیر گذار و پر تلاش جامعه هستند. وی ضمن بیان این مطلب که اهمیت شغل پاکبانان در حفظ و پاکیزگی شهری بر کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: پاکیزگی و بهداشت محیط شهر به دلیل تلاش های مستمر پاکبانان خدوم، امانتدار و فداکاری است که شبانه روزی برای داشتن محیطی پاک تلاش می کنند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نظارت عمومی یک وظیفه همگانی برای شهروندان است، اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی های پاکبانان شهرمان امانت داری است که این موضوع موجب مباهات مدیریت شهری شاهرود است.