فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 282160
یکشنبه - 9 اردیبهشت 1397 - 08:15

یوسف افراش مدیرعامل اتحادیه «مؤسسات و تشکل‌های» قرآنی تهران شد

جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران برگزار و یوسف افراش با بالا‌ترین رأی به عنوان مدیرعامل این اتحادیه معرفی شد.

یوسف افراش مدیرعامل اتحادیه «مؤسسات و تشکل‌های» قرآنی تهران شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی استان تهران شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در محل اتحادیه مؤسسات قرآنی، مردمی تهران با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه شاخص‌های تعیین مدیرعامل شامل «آشنا بودن به فضای مؤسسات قرآنی»، «داشتن مسئولیت اجرایی در این زمینه»، «حضور تمام وقت در اتحادیه»، «توانمند بودن و دارای سوابق مدیریتی در بحث قرآنی»، «هماهنگی و تعامل با هیئت مدیره» مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

در ادامه آقایان، افراش، قنواتی، تک فلاح، طاهرآبادی به عنوان نامزد معرفی شدند و پس از رأی گیری آقای یوسف افراش با کسب بیشترین رأی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد در رابطه با زمانبندی برگزاری جلسات هیئت مدیره مقرر شد دوشنبه اول هرماه ساعت ۱۴ جلسه برگزار شود.

همچنین مقرر شد در جلسات هیئت مدیره از بازرسان دعوت به عمل آید و کمیته‌ای ۶ نفره از اعضای هیئت مدیره شکل گیرد تا در رابطه با تعیین شاخص‌ها و حضور مؤسسات برای شرکت در مجمع اتحادیه کشوری تصمیم‌گیری صورت پذیرد.

انتهای پیام/