استانها » کاظم صادقپور » یزد
کد خبر : 736169
دوشنبه - 20 خرداد 1398 - 17:38
استاندار یزد:

یزد در حوزه مبلمان شهری ضعف دارد

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری یزد گفت: یزد با ضعف در حوزه مبلمان شهری روبه‌روست

یزد در حوزه مبلمان شهری ضعف دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، استاندار یزد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری یزد گفت: یزد با ضعف در حوزه مبلمان شهری روبه‌روست

محمدعلی طالبی در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید یزد اظهار داشت: یکی از بهترین انتخاب‌هایی که توسط شورای اسلامی شهر یزد می‌توانست صورت بگیرد، انتخاب جمالی‌نژاد برای شهر یزد بود که سابقه شهرداری در کلانشهر اصفهان را داشت.

وی افزود: جمالی‌نژاد در دوره کوتاه مدیریت خود در شهرداری یزد، کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند و همین کارنامه و عملکرد سبب شد وی به عنوان گزینه معاون عمرانی وزیر کشور انتخاب شود.

استانداربا اشاره به اینکه امروزخدمات جمالی‌نژاد برای تمام شهرها و روستاهای کشوراست گفت: این افتخاری است برای استان یزد و امیدواریم که از این ظرفیت برای توسعه هرچه بیشتر یزد استفاده شود.

وی تصریح کرد: در طول مدتی که من به عنوان استاندار در یزد فعالیت داشتم، وی همکاری بسیار خوبی با استان و به ویژه به فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها داشت و خدمات بسیار گسترده‌ای در استان به واسطه حمایت‌های ایشان انجام شد.

طالبی ادامه داد: بر خلاف آنچه که گفته می‌شد شهرداری یزد در مدت مدیریت با سرپرست روی زمین مانده، حداقل در بحران‌ها و آن جایی که دستگاه‌ها باید خود را نشان دهند، شهرداری یزد خیلی خوب بوده و دستگاه‌های مختلف گزارش دادند که همکاری شهرداری فراتر از انتظار بوده است.

وی به ضعف موجود در مبلمان شهری یزد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک ضعف بزرگ در این حوزه مشاهده می‌شود و حتماً باید نسبت به آن اقدام لازم صورت پذیرد و مبلمان شهری یزد درشان این شهر تاریخی و جهانی باشد.

استاندار یزد خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین انتظاری که از مدیریت شهری وجود دارد و حتماً آقای جمالی‌نژاد هم از آن حمایت لازم را دارند بحث مدیریت واحد شهری است و این موضوع مدت بسیار زیادی است که در استان یزد مطرح است ولی هیچ زمانی به صورت کامل محقق نشده و لازم است که نسبت به آن جدیت و تلاش بیشتری صورت پذیرد.