به مدت سه روز در اصفهان برگزار میشود

یادواره شهدای مهندس رزمی استان اصفهان

یادواره‌ی سردار شهید مهندس سید محسن صفوی و شهدای مهندس رزمی استان اصفهان از ۶بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در اصفهان برگزار میشود.

یادواره شهدای مهندس رزمی استان اصفهان

زهرا نصیری

مسئول بسیج مهندسی استان اصفهان درگفتگوبا خبرنگار کیمیای وطن، گفت: این برنامه با حضور سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سردار علی فدوی فرمانده  نیروی دریایی سپاه، همراه با مداحی حاج صادق آهنگران  درخیمه حسینیه گلستان شهدا برگزار میشود.

مجید حمزه ادامه داد: برنامه هایی که در کنار یادواره برگزاری می گردد شامل نمایشگاه توانایی ها و دستاورد های مهندسی قرارگاه خاتم الانبیا است که زمان آن به مدت سه روز از شش بهمن تا هشت بهمن می باشد.

وی بیان داشت: درکناراین یادواره با حضورکارشناسان خبره قرارگاه مهندسی خاتم الانبیا دوره های آموزش تخصصی برای مهندسین برگزارمی شود که ازعزیزان دانشجو رشته مهندسی دعوت می گردد با رجوع به سایت بسیج مهندسی و سایت نظلام مهندسی اصفهان اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت:عناوین دوره های آموزشی عبارتند از:تجربه طراحی و اجرای تونل مکانیزه خط ۲ مترو مشهد،ملاحظات طراحی و اجرای سگمنت الیافی در حفاری مکانیزه،تجربه احداث پل های شهری با نگرشی بر پل های کابلی وآشنایی با فناوری های روز تونل سازی در کشور و حفاری مکانیزه تونل می باشد.

حمزه بیان داشت: یادواره با چهار رونمایی نیز همراه خواهد بود که شامل،رونمایی از سه مجموعه انیمیشن خدمات مهندسی سردار شهید مهندس صفوی فرمانده قرارگاه صراط المستقیم،کتابی به عنوان سردار شهید صفوی از خدمات مهندسی ایشان در قرارگاه خاتم الانبیا،رونمایی از اپلیکیشن موبایل شهدای مهندسین استان که شامل بیش از هزار شهید مهندس رزمی استان اصفهان به  همراه تصاویر و زندگی نامه این شهدا ورونمایی از سایت شهید صفوی نیز در این یادواره اتفاق خواهد افتاد.