اینترنت و شبکه » تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 143557
شنبه - 6 آبان 1396 - 19:01

گوگل نسخه بتای اندروید ۸٫۱ را به توسعه دهندگان تقدیم کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت گوگل نسخه بتای اندروید ۸٫۱ را منتشر کرد؛ نسخه ای که شامل ویژگی های کلیدی برای توسعه دهندگان بوده و به کاربران عادی پیشنهاد نمی‌شود. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که گوگل، سری گوشی های Pixel 2 را با اندروید ۸٫۱ عرضه می‌کند (درست همانند اندروید ۷٫۱) اما […]

گوگل نسخه بتای اندروید ۸٫۱ را به توسعه دهندگان تقدیم کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت گوگل نسخه بتای اندروید ۸٫۱ را منتشر کرد؛ نسخه ای که شامل ویژگی های کلیدی برای توسعه دهندگان بوده و به کاربران عادی پیشنهاد نمی‌شود.

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده بودند که گوگل، سری گوشی های Pixel 2 را با اندروید ۸٫۱ عرضه می‌کند (درست همانند اندروید ۷٫۱) اما این اتفاق رخ نداد و گوگل پس از مدت زمان زیادی این بروزرسانی را منتشر کرد. حال، مشخص نیست که اندروید ۸٫۱ همان بروزرسانی بزرگ گوگل است که با فعال شدن تراشه پردازش تصویر پیکسل ۲ همراه است یا خیر.

نسخه بتا برای توسعه دهندگان منتشر شده و تغییراتی که در آن به وجود آمده شامل افزایش سرعت سخت افزاری و بهبود مدیریت حافظه است.

برای فعال سازی این نسخه باید از طریق نرم افزار بتا اندروید اقدام کنید و از آنجا که این بروزرسانی برای توسعه دهندگان منتشر شده است، به کاربران عادی توصیه می شود که از بروزرسانی این نسخه صرف نظر کنند.