تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 502699
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 17:54

گوگل اسیستنت در دستگاه های روکو موجود شد

برنامه دستیار گوگل در حال حاضر از دستگاه های مختلفی حمایت می کند که یکی از آنها دستگاه پخش یا ستاپ باکس روکو است.

گوگل اسیستنت در دستگاه های روکو موجود شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اگر دارای این دستگاه هستید، می توانید خوشحال باشید. چرا که امروز تائید شده است که این ستاپ باکس و استریم های ان اکنون از فرمان های دستیار صوتی گوگل یا گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند. این به این معنی است که اگر شما یک دستگاه روکو دارید می توانید با استفاده از صدایتان به آن فرمان دهید.

بعضی از نمونه های فرمان های صوتی که در این دستگاه پشتیبانی می شود شامل راه اندازی کانال ها، کنترل پخش و همچنین جست و جو برای نمایش است. به این ترتیب می توانید با صدای خود کانال ها را عوض کنید، فرمان دهید که کدام فیلم و یا کدام شبکه را برای تماشا می خواهید انتخاب کنید و … .

پشتیبانی از نتفلیکس در این لیست نیست

همچنین افرادی که خود Roku TV را دارند نیز می توانند به فرمان های ورودی بیشتر مانند تغییر کانال های تلویزیون، روشن / خاموش یا غیر فعال کردن و همچنین تنظیم میزان صدا دسترسی داشته باشند. متاسفانه به نظر می رسد که نتفلیکس در حال حاضر دیگر پشتیبانی گوگل اسیستنت از دستگاه های روکو را نخواهد داشت. بنابراین اگر از شبکه نتفلیکس روی دستگاه Roku خود استفاده می کنید، به نظر می رسد که قادر به استفاده و تمام مزیت های دغام دستیار صوتی گوگل اسیستنت در آن نخواهید بود.

همچنین به این موضوع اشاره شده است که این لزوما برای شبکه نتفلیکس اعمال نشده و دیگر برنامه های شخص ثالث نیز از پشتییانی گوگل اسیستنت در این قضیه برخوردار نیستند.

گوگل اسیستنت در دستگاه های روکو موجود شد

ستاپ باکس ها چگونه تصویر را برای ما نمایش می دهند؟

یکی از دستگاه هایی که اخیرا در حال رشد و گسترش چشمگیر است گیرنده ‌های دیجیتالی یا همان ستاپ ‌باکس ‌ها هستند. این دستگاه‌ ها به تلویزیون وصل می‌ شوند و با اتصال به اینترنت سیگنال‌ های منبع خارجی را دریافت و از طریق تلویزیون یا دیگر دستگاه ‌های نمایشی پخش می‌ کنند. در واقع شما با استفاده از این دستگاه می ‌توانید موبایل یا لپ‌ تاپ خود را از طریق تلویزیون مشاهده کنید و این امر باعث شده این دستگاه‌ ها از تلویزیون ‌های هوشمند محبوب‌ تر باشند. با این دستگاه‌ ها تلویزیون فقط نقش یک نمایشگر را ایفا می‌ کند و در واقع کار اصلی برای پخش محتوا را این ستاپ ‌باکس ‌ها انجام می‌ دهند.