تولیدی » دامون رشیدزاده » گزارش » گزارش تصویری
کد خبر : 585147
دوشنبه - 3 دی 1397 - 19:10

گوچی در دوراهی ایران و هلند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، یکی از بازیکنانی که احتمال داده می‌شد در نیم فصل به لیگ فوتبال ایران بیاید رضا قوچان نژاد بود. گوچی بعد از موفقیت‌های فراوان در لیگ هلند به لیگ قبرس رفت اما بر خلاف انتظار او در این لیگ موفق نشد خاطرات فوتبالش در هلند را تکرار کند. قوچان‌نژاد در […]

گوچی در دوراهی ایران و هلند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، یکی از بازیکنانی که احتمال داده می‌شد در نیم فصل به لیگ فوتبال ایران بیاید رضا قوچان نژاد بود. گوچی بعد از موفقیت‌های فراوان در لیگ هلند به لیگ قبرس رفت اما بر خلاف انتظار او در این لیگ موفق نشد خاطرات فوتبالش در هلند را تکرار کند.

قوچان‌نژاد در لیگ یک قبرس هشت بازی در ترکیب آپوئل نیکوزیا بود و در دو مسابقه هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که عملکرد او در این مدت دو گل زده و تاثیرگذاری روی دو گل دیگر بود و در جام حذفی نیز در یک دیدار به طور کامل حضور داشت.

گوچی که تا هفته نهم لیگ یک قبرس تنها یک دیدار به‌عنوان نیمکت‌نشین وارد زمین شده و در دیگر مسابقات در ترکیب تیمش بود، در دهمین بازی فصل جزو نفرات ذخیره قرار گرفت ولی به دلیل مصدومیت دلاتوره، خیلی زود و از دقیقه ۱۳ به زمین رفت و همان مسابقه، آخرین بازی مهاجم ایرانی برای آپوئل نیکوزیا بود که نوزدهم آبان ماه برگزار شد و با شکست این تیم برابر آ. ا. ک. لارناکا به پایان رسید.

بعد از این مسابقه، قوچان‌نژاد در یک دیدار جام حذفی و چهار دیدار لیگ یک قبرس حتی یک دقیقه بازی نکرده و طی این مدت یک بازی دور از لیست تیمش بوده، اما با این وجود آپوئل نیکوزیا موفق شده هر پنج مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و در پایان سال میلادی، پس از حدود چهار ماه دوباره به صدر جدول برگردد.

قوچان‌نژاد آخرین بار دو شب قبل و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ یک قبرس برابر ارمیس نیمکت‌نشین بود، اما اتفاق غیرمنتظره که از سوی او رقم خورد، عصر دیروز یکشنبه رخ داد و در حالی که انتظار می‌رفت گوچی برای مذاکره با باشگاه‌های خواهان‌اش ازجمله پرسپولیس و تراکتور به ایران سفر کند، این بازیکن راهی هلند شد.

درباره قوچان نژاد گفته می‌شود که همسرش علاقه‌ای به حضور او در لیگ ایران ندارد و احتمالاً به همین دلیل هم گوچی تصمیم گرفته تلاش خود را برای بازگشت به هلند انجام دهد. به هر حال اما اگر او نتواند در هلند مشتری خوبی پیدا کند به احتمال زیاد راهی یکی از دو تیم پرسپولس و یا تراکتورسازی خواهد شد. به هر حال بازگشت قوچان نژاد چه به فوتبال هلند و چه فوتبال ایران اتفاق خوبی است که هواداران او را خوشحال خواهد کرد.