تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 357737
شنبه - 30 تیر 1397 - 10:10

گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ در رنگ «یاسی» نیز عرضه می‌شود

انتظار می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از فبلت جدید Galaxy Note 9 باشیم، با این حال پیش از آن شاهد لو رفتن تصاویر واقعی و همچنین انتشار رندرهایی بودیم اما در تازه‌ترین آن‌ها این گوشی به رنگ «یاسی» دیده شده است.

گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ در رنگ «یاسی» نیز عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،انتظار می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از فبلت جدید Galaxy Note 9 باشیم، با این حال پیش از آن شاهد لو رفتن تصاویر واقعی و همچنین انتشار رندرهایی بودیم اما در تازه‌ترین آن‌ها این گوشی به رنگ «یاسی» دیده شده است.

پیش از این شاهد رنگ‌های آبی مرجانی، مشکی موسوم Midnight Black و حتی قلم  S-pen زرد نیز بوده‌ایم، با این حال رندر جدید امروز رنگ یاسی را نشان می‌دهد که یک رنگ ملایم است. سامسونگ خود این رنگ را «Lilac Purple» می‌نامد که به معنای بنفش یاسی است. غیر از رنگ جدید، این رندر اطلاعات تازه‌ای ارائه نمی‌کند، Note جدید در مقایسه با سری S همچنان دارای گوشه‌های تیزتری است.

انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۹۶۰ پیکسل باشد. احتمالاً این گوشی در دو مدل مختلف؛ یکی با چیپ ست Exynos 9810 و دیگر مجهز به Snapdragon 845 روانه می‌شود. گفته می‌شود مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در پشت گوشی یک جفت حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی مورد انتظار است. شایعات حاکی از به‌کارگیری باتری عظیم با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستند. همچنین ارائه نسخه‌ای جدید از قلم S Pen با کارکردها و تواناهای جدید مورد انتظار است. احتمالاً این قلم از طریق بلوتوث توانایی وصل شدن به گوشی را خواهد داشت. همچنین ضدآب بودن آن متصور است.