تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 504607
پنجشنبه - 10 آبان 1397 - 17:46

گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت

گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 به زودی روانه بازار فروش خواهد شد

گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 به زودی روانه بازار فروش خواهد شد و به نظر می رسد قصد دارد یک موبایل با ظاهری بسیار جذاب را روانه بازار فروش کند از این رو سه طرح برای این گوشی هوشمند موجود است که قصد داریم به بررسی این تصاویر بپردزایم:

گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 پرچمدار سال آینده برند ایسوس محسوب می شود و دارای سه ایده اولیه است. اولین تصویر دارای بریدگی صفحه نمایش در گوشه ی نمایشگر است، دومی دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ایی و دوربین سه گانه و سومی نیز بریدگی صفحه نمایش در سمت راست سمت نمایش را دارد.

گوشی هوشمند ASUS ZENFONE 6با چه ظاهری روانه بازار می شود؟

اولین گوشی هوشمند دارای بریدگی صفحه نمایش در سمت چپ گوشی هوشمند است و به نظر می رسد حسگر اثر انگشت یکپارچه داشته باشد. این ظاهر کمی نزدیک به گوشی هوشمند جدید وان پلاس خواهد بود و جک ۳.۵ میلی متری صدا هم دیده می شود.

تصویر دیگر بریدگی صفحه نمایش در سمت نمایش در سمت راست را تایید می کند. در این تصویر نیز دوربین دوگانه مشاهده می شود و حسگر اثر انگشت روز قاب پشتی قرار می گیرد. دو تصویر یاد شده بسیار نزدیک به ایده برند سامسونگ در مورد گوشی های هوشمند خود است که قصد دارد تنها به اندازه یک لنز دوربین از صفحه نمایش خود را به سنسور ها و لنز اختصاص دهد.

گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 ظاهری منحصر به فرد خواهد داشت

اما تصویر سوم می تواند بسیار جذاب تر باشد. ایسوس در این محصول از سه لنز دوربین استفاده خواهد کرد. لنز هایی که به نظر می رسد کاربرد های متفاوتی را برای کاربران رقم زند و به احتمال زیاد لنز سوم برای عکس برداری سه بعدی مورد استفاده قرار گیرد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند حسگر اثر انگشت مشاهده می شود. در این تصویر از گوشی هوشمند Asus Zenfone 6 دارای بریدگی صفحه نمایش در وسط نمایشگر است که این ایده بسیار به شایعات پیرامون برند سامسونگ نزدیک است.

با این وجود باید منتظر خبر های بعدی پیرامون این برند قدرتمند در حوزه لپتاب و پرطرفدار در زمینه گوشی های هوشمند باشیم. حال باید دید این برند می تواند شرایط جالبی را برای کاربران فراهم کند تا فروش خوبی را در بخش فروش گوشی های موبایل به دست آورد یا خیر. ایسوس به نظر می رسد در سال آینده قصد دارد تمرکز بیشتری را در بخش گوشی های هوشمند قرار دهد و باید ببینیم آیا این برند می تواند به رقابت با برند های چینی بپردازد یا خیر.