تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 609693
دوشنبه - 24 دی 1397 - 11:42

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹؛ بررسی یک گوشی خوش قیمت

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ یکی از گوشی های سال جاری این برند چینی است که بدون شک فروش بسیار خوبی را برای این برند به همراه خواهد داشت.

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹؛ بررسی یک گوشی خوش قیمت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ یکی از گوشی های سال جاری این برند چینی است که بدون شک فروش بسیار خوبی را برای این برند به همراه خواهد داشت. امروز قصد داریم به بررسی این گوشی هوشمند بپردازیم و ببینیم این گوشی هوشمند در مقایسه با قیمت ۱۸۰ یورویی اش ارزش خرید خواهد داشت یا خیر.

صفحه نمایش؛ ظاهری جذاب تر از کیفیت این گوشی هوشمند

هواوی برای گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی را در نظر گرفته است و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ شرایط بسیار خوبی را برای کاربران مهیا می کند. این گوشی هوشمند از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد که برای یک گوشی هوشمند ۱۸۰ یورویی بسیار مناسب است اما گوشی های هوشمند دیگری نیز هستند که رزولوشن صفحه نمایش بهتری در اختیار کاربران قرار دهند. با این وجود صفحه نمایش گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

پردازنده؛ همکاری هواوی با کمپانی کوالکام

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می برد. این گوشی هوشمند از این پردازنده ۱۴ نانومتری در کنار رم نرم افزاری سه گیگابایتی استفاده می کند. هواوی برای این گوشی موبایل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در نظر گرفته است و به نظر می رسد گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ مانند نسخه های دیگری سری Y هواوی فروش خوبی را تجربه کند.گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه 2019 از پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برد

دوربین؛ هواوی و لنزهای همیشگی اش

کمپانی هواوی در سال ۲۰۱۸ توانست گوشی های هوشمند خود را با لنزهای جالبی روانه بازار فروش کند، اما نکته ناامید کننده اینکه هواوی در سال ۲۰۱۹ نیز از همین رویه بهره برده و برای گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ از لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ لنزهایی که اگرچه موفق عمل کرده اند اما انتظار می رفت در سال جاری هواوی تغییرات بیشتری روی گوشی های هوشمند خود اعمال کند.

در بخش دوربین سلفی نیز شرایط به همین گونه است؛ هواوی برای گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ لنز ۱۶ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است؛ لنزی که باز هم در میان محصولات هواوی تکراری خواهد بود.

در کنار ویژگی های یاد شده، گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه ۲۰۱۹ از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد. لازم به ذکر است که  نبود حسگر اثرانگشت در این محصول را می توان تنها نقطه ضعف این گوشی هوشمند خوش قیمت در نظر گرفت.

به طور کلی گوشی های سری Y هواوی همواره مورد تایید کاربران بوده اند و کاربران ایرانی نیز به این سری از محصولات هواوی علاقه بسیار زیادی دارند.