فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 243128
یکشنبه - 13 اسفند 1396 - 23:50

گوشی های هوشمند گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو سامسونگ در گیک بنچ مشاهده شد

کمپانی سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرده است. این شرکت در نظر دارد در آینده نزدیک محصولات پایین رده جدید خود را معرفی کند. اخیرا گوشی های گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو در کیگ بنچ مشاهده شده اند.

گوشی های هوشمند گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو سامسونگ در گیک بنچ مشاهده شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار طرفداران زیادی دارند و این شرکت نیز هر ساله پرچمداران جدید خود را با ویژگی های جالبی روانه بازار می کند. این برند کره ای به تازگی از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی کرده است و حال درنظر دارد در آینده نزدیک از دو محصول پایین رده خود پرده برداری کند (گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند).

دو دستگاه پایین رده جدید سامسونگ در سری J این شرکت قرار دارند. به تازگی دو دستگاه گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو در کیگ بنچ رویت شده اند.

در این بنچمارک گلکسی J3 در دو نمونه حضور دارد. شماره مدل گلکسی J3 2018 برابر با SM-J337A بوده و گلکسی J3 پرو دارای شماره مدل SM-J337P است. قدرت گلکسی J3 2018 را پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ با فرکانس پایه ۱.۴۳ گیگاهرتز تامین می کند. از این پردازنده در گلکسی J3 2017 استفاده شده است.

نسخه پرو این گوشی هوشمند از چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ بهره می برد. فرکانس پایه این پردازنده برابر با ۱.۵۹ گیگاهرتز است. هر دو مدل از ۲ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می برند.

سامسونگ گلکسی J3 2018 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۶۰۴ شده است. این گوشی هوشمند در بخش چند هسته ای امتیاز ۱۶۵۱ را کسب کرده است.

در حالی که گلکسی J3 پرو از پردازنده قوی تری بهره می برد و فرکانس پایه تراشه مورد استفاده در آن بیشتر است ولی تفاوت چندانی میان امتیازهای ثبت شده توسط این دستگاه ها مشاهده نمی شود. امتیاز J3 پرو در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب برابر با ۶۵۰ و ۱۷۹۹ ثبت شده است.

در حال حاضر سامسونگ اطلاعات رسمی در رابطه با این دو مدل منتشر نکرده است. انتظار می رود در آینده نزدیک از این دو محصول پایین رده جدید سامسونگ رونمایی شود.