تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 309881
یکشنبه - 6 خرداد 1397 - 20:07

گلکسی نوت ۹ سامسونگ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود

در حال حاضر گلکسی اس ۹ در نسخه ای با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. بر اساس گزارشی جدید، گلکسی نوت ۹ سامسونگ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

گلکسی نوت ۹ سامسونگ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، چند ماه تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ سامسونگ فاصله داریم. با این حال گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این فبلت منتشر شده است. در جدیدترین گزارش به میزان رم و حافظه داخلی این محصول اشاره شده است.

در حال حاضر سامسونگ جدیدترین پرچمداران خود، گلکسی S9 و گلکسی اس ۹ پلاس را در نسخه ای با۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رساند. گزارش جدید به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ سامسونگ اشاره می کند. در کنار این میزان حافظه داخلی این دستگاه از درگاه کارت حافظه خارجی نیز بهره می برد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ فبلت آینده خود را علاوه بر حافظه داخلی بالا به ۸ گیگابایت رم نیز مجهز کند. در حالی که این افشاگر در گذشته اطلاعات درستی را در رابطه با محصولات سامسونگ منتشر کرده است، نمی توان در رابطه با اطلاعات اخیر اظهار نظر دقیقی کرد. این احتمال وجود دارد که این نسخه به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شود.

نسخه پایه این فبلت به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. انتظار می رود که قدرت گلکسی نوت ۹ سامسونگ را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ تامین کند البته این نسخه در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. این دستگاه در سایر نقاط جهان به پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ مجهز خواهد شد.

بر اساس نتایج بنچمارک اخیر نسخه اگزینوس فبلت آینده سامسونگ در مقایسه با نسخه اسنپدراگون قدرت بیشتری دارد به احتمال زیاد دوربین مورد استفاده در این دستگاه همانند گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به دریچه دیافراگم دوگانه مجهز می شود.

شایعات اخیر به رونمایی از این دستگاه در مرداد ماه اشاره می کنند. انتظار می رود این محصول به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۱ مجهز شود.